Skip to main content

Ik irriteer me eraan , dat als ik een programma tot de helft heb gekeken inclusief reklameblok, dat als ik de rest wil gaan kijken via terug kijken niet naar het punt kan waar ik gestopt ben in het directe programma.
Ik mag dan niet vooruitspoelen en moet dan eerst een half uur de tv nodeloos laten spelen voor ik beginnen kan met verder kijken . Wel slechte service hoor.
Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren ?

Hi @Joshua12, van harte welkom hier!

Ik kan me voorstellen dat je liever een programma weer verder kijkt vanaf het punt waar je gebleven bent. Ik begrijp dat je deze programma's terugkijkt vanuit de gids, klopt dit? Terugkijken van programma's wordt gratis door de zenders waarop dit beschikbaar is aangeboden, echter is het hierdoor (om commerciële redenen) niet mogelijk om door te spoelen.

Als je dat toch graag anders wilt hebben, dan raad ik je aan om na te denken over het Opnemenpakket. Dan kan je de programma's die je later wilt kijken opnemen, en dan tijdens het kijken ook gewoon doorspoelen. Ik hoop dat dit een goed alternatief voor je is. 


Als je een programma LIVE tot de helft hebt gezien dan kan je dat via Terugkijken (groene knop/gids) alleen van af het begin kijken. Dat is niet anders. Het zijn 2 verschillende systemen. Via de live-stream wordt voor Terugkijken niet geregistreerd of je eraf gaat.

Bij de RTL en Talpa zenders heb je dan wel het nadeel dat je niet kunt doorspoelen en dus het deel wat je al gezien hebt nogmaals moet kijken. Of je laat het lopen en gaat even wat anders doen.

Opnemen (opnemenpakket nodig) is het handigst. Ik selecteer van te voren alle programma's die ik die avond wil zien. Een opname kan wel doorgespoeld. Ook van RTL of Talpa.