Skip to main content
Vraag

Doorspoelen en geluid bij terugkijken via gids werkt niet goed meer

• July 9, 2026
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

losbol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

TV-ontvanger: ARRIS VIP2952 V2

Terug- en vooruitspoelen door een opname werkt niet goed meer, spoelt 2 beeldjes en stopt een paar seconden om daarna weer 2 beeldjes te spoelen en stopt dan weer een paar seconden, enzovoort.

Het volume van het geluid bij terugkijken via de tv-gids vanuit de TV-ontvanger is veel kleiner dan voorheen en live TV-kijken

6 reacties

• Nieuwkomer
  • July 10, 2026

Bij mij hetzelfde euvel !

• Nieuwkomer
  • July 11, 2026

Zelfde probleem. Heel irritant.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 11, 2026

De Arris VIP 2952 is ondertussen een aardig oude KPN tv ontvanger.

Bel gratis 0800-0402 en vraag om de nieuwe Arris VIP 5202 of pas je abonnement aan naar KPN tv+ (dan krijg je de mediabox Sagemcom DIW7022)

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 11, 2026

Zou het kunnen dat bij jou de opname/terugkijk streams al wel omgezet zijn van het oude iTV platform naar het TV+ platform? (Ik heb begrepen dan kpn hiermee bezig is om oudere opnames, die vanwege een storing op het iTV platform niet meer afspeelbaar waren, weer beschikbaar te maken op de “klassieke” tv ontvangers.)

En dat je nog niet de laatste hotfix software update op je ontvanger hebt staan?

Zie:

• Nieuwkomer
  • July 11, 2026

Sorry, dat ik niet volledig was!

Ik heb een V12 box en een HMB 2260 tv ontvanger.

NMC en HTML updates zijn correct. Of de hotfix geïnstalleerd is weet ik dan niet.

Net even wat opgenomen en afgespeeld/doorgespoeld. Nog steeds het probleem zoals boven beschreven. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 11, 2026

De Arcadyan HMB 2260 is antiek.

Bel gratis 0800-0402, dan ruilt KPN hem om voor de Arris VIP 5202