Skip to main content

Waarom werkt het doorspoelen nog steeds niet?

Ik betaald wel voor het opnemen dan mag je toch verwachteb dat dit na 2 jaar toch zou werken.

De nieuwe ontvangers zijn ook niet wat hey miet zijn.

Zitten nog kinderziektes in en zijn behoorlijk traag vergeleken met de oude ontvangers.

Jullie zijn een grote firma dan kiet dit toch redelijk makkelijk op te lossen zijn.

Zelfde als inloggen in je modem dat moet ook via een omweg.

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi @ReneKalma, welkom op het forum! Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met doorspoelen werkt niet. Je kunt opnames met de <> en <<>> knoppen doorspoelen. Bepaalde programma's die je terugkijkt of gepauzeerd hebt kun je ook doorspoelen. Als dit bij jou niet, of niet goed werkt, dan hoor ik graag van je wat er bij jou gebeurt als je probeert door te spoelen.


Ik bedoel het doorspelen in de tv app.Niet op jullie ontvanger.

Tevens werkt het zappen ook niet echt goed.

Als je te snel zapt krijg je een foutmelding en kom je weer in het hone menu


Ah, dat verduidelijkt het wat, Rene. Gaat het dan om de app op een telefoon of tablet, of om de smart tv app?

Welke foutmelding krijg je te zien?

 

Het zappen, dat is ook iets dat in de app niet goed werkt? Wat gebeurt daar mee?


Het gaat om de app van mijn samsung tv dus de kpn itv app.Hij spoelt wel verder sus de tijd loopt op maar het beeld blijft staan dus het is gokken wanneer de reclame is afgelopen en dat is erg irritant.Ook kan ik een opname die bezig is niet doorspoelen omdat daar een beveiliging op zit.Als ik kangs meerdere zenders zap slaat de app vast en moet ik op opnieuw klikken en kom dan ij het hone menu van de app.App opnieuw instelleren helpt niet.Meerdere keren gedaan.


Hij spoelt wel verder sus de tijd loopt op maar het beeld blijft staan dus het is gokken wanneer de reclame is afgelopen en dat is erg irritant.

Snap ik, Rene. Alleen is dit wel hoe de app op dit moment werkt. Dus in die zin is het niet iets dat stuk is. Hopelijk verbetert dit met verdere updates van de app.

 

Ook kan ik een opname die bezig is niet doorspoelen omdat daar een beveiliging op zit.

Je bedoelt dat je een opname gaat kijken die nog bezig is met opnemen? In de basis moet je dat kunnen doorspoelen. Alleen kun je dan niet verder spoelen dan het live moment. Als het echt helemaal niet wil, dan vermoed ik dat het in praktijk niet de opname pakt, maar Terugkijken start. Dit heeft andere rechten waardoor spoelen niet altijd kan.

 

Als ik kangs meerdere zenders zap slaat de app vast en moet ik op opnieuw klikken en kom dan ij het hone menu van de app. App opnieuw instelleren helpt niet. Meerdere keren gedaan.

Jammer te horen dat herinstalleren hiervoor niet helpt. Ik heb dan helaas hiervoor niet direct andere suggesties. Wel nemen we dit soort meldingen mee. Dus hopelijk verbetert dit ook met verdere updates van de app.