Skip to main content

Apparatuur niet geleverd:

Ik zoek een servicedeskmedewerker die weet wat echte service is en genoeg kennis van de KPN organisatie heeft om ervoor te zorgen dat de benodigde apparatuur nu echt met spoed wordt geleverd.

Vandaag een week geleden zou de apparatuur voor mijn overstap van Ziggo naar KPN worden geleverd. Niets ontvangen. Uiteraard dagelijks gebeld... Bij het eerste telefoontje niet gevraagd naar de naam, maar daarna gesproken met Nadiem, Marissa, iemand die zijn naam niet wilde zeggen (?) en met Furkan. Steeds werd beloofd een nieuwe ‘ticket’ aan te maken en ja, een andere afdeling gaat over de levering zelf…daar kan ik niets aan doen en nee, u kunt de apparatuur niet zelf ophalen...afwachten maar…

Ben benieuwd of deze reactie nu wel tot een adequate actie zal gaan leiden.

Groet,

R.de Wilt

(...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

Wanneer is de verbinding opgeleverd?


Hallo @RdeWilt, welkom op het forum! Vervelend dat het installatiepakket niet gelijk geleverd is. Het is vrij druk op het forum op het moment, vandaar dat we hier nu pas aan toegekomen zijn, sorry daarvoor. Ik zie dat het pakket gelukkig inmiddels is geleverd. Het is alleen niet gelukt om te installeren/activeren begrijp ik. Er is een installatiemonteur gepland voor maandag de 10e, ik ga ervan uit dat die alles voor je in orde maakt.Â