Skip to main content

Waarom kun geen downton abbey  op de tablet terug kijken?

KPN heeft daar de rechten niet voor.

Ze mogen BBC First alleen lineair aanbieden via de app/website. En Terugkijken en opnamen alleen via de decoder. Dus als je thuis bent via de decoder kijken. Ben je niet thuis, dan opnemen. Moet je wel opnemenpakket hebben. Kun je langer dan 1 week bewaren en dan thuis, na je vakantie, bekijken.

Ik heb net de hele serie afgerond. Die had ik van januari t/m maart j.l. al opgenomen.

N.B.
Volgende keer even ook de zender vermelden. Toevallig weet ik dat D.A. op BBC First is, maar voor deze vraag is de zender eigenlijk de belangrijkste. Programma doet zelfs niet ter zake.

P.J.M. van der Vooren schrijft:

Alle zes seizoenen van Downton Abbey zijn vanaf 15 augustus terug te kijken via Netflix. Die heeft de rechten hiervoor binnengehaald. Die waren voorheen in handen van Amazon Prime. Zie alhier: Hear hear! Downton Abbey keert terug naar Netflix (msn.com)


@Vejoma Alle zes seizoenen van Downton Abbey zijn vanaf 15 augustus terug te kijken via Netflix. Die heeft de rechten hiervoor binnengehaald. Die waren voorheen in handen van Amazon Prime. Zie alhier: Hear hear! Downton Abbey keert terug naar Netflix (msn.com)

Piet.