Skip to main content

Weet iemand wat ik hier aan kan doen 

draadloze adapter dsv650 werkt niet op mijn 2 tv

alle lampjes branden wel op alle 2

maar hij blijft op 10% hangen dus krijg steeds foutmelding 143 kan iemand hier bij helpen 

heb wel op 1 tv beeld en geluid en inter

Goedenavond @Robwieg, welkom terug op het Forum!

Wanneer je problemen hebt met je televisie verbinding en je gebruikt een draadloze verbindingsset is altijd de eerste vraag: heb je het online stappenplan helemaal gevolgd om het op te lossen? Het kan zijn dat je adapters een update nodig zijn bijvoorbeeld. 

We gaan er vaak vanuit dat het aan de adapters ligt, maar om dit zeker te weten kan je jouw tv-ontvanger bekabeld aansluiten op de Experia Box. Werkt hij dan wel? Dan ligt het inderdaad aan de adapter. Werkt hij dan ook niet? Dan kan het ook best bij de Experia Box of tv-ontvanger vandaan komen. Deze kan je dan herstarten of misschien resetten.

Wil je even laten weten of het stappenplan hierin geholpen heeft?
 


heb alle stappen doorlopen en ook kontact gehad met kpn en die weet hier eigenlijk ook geen raad mee

komt ook dat er geen monteur langs kan komen vandaar mijn vraag of er iemand een antwoord op heb


Heb je al getest of het met een kabel wel werkt?


Als je de 2 ontvangers omruilt, werkt de ontvanger wel op de locatie waar de 2e ontvanger ook werkt? Dit om uit te sluiten of het aan de adapters ligt of aan de ontvanger. 


@Robwieg, we hebben geen reactie meer gehad. Is jouw probleem inmiddels opgelost?


Reageer