Skip to main content

Beste,

We hebben al heel lang problemen met onze draadloos tv's. We kunnen het probleem, wat we ook doen niet oplossen. We zouden op 2 plekken in huis draadloos tv kunnen kijk, maar helaas is het niet moeglijk. Over het probleem heb ik ook een aantal keren met jullie contact opgenomen via live chat. Jullie gegeven advies aan mij helpt ook niet. Graag wil ik een afspraak maken met een monteur. 

Wat is draadloos TV? Via WiFi of via DVS?


In dit geval is er maar 1 advies. Kabels trekken!! Waarschijnlijk is er teveel ruis op het electriciteitswerk. 


@Sendi Maar wat zijn de problemen?? Stilstaand beeld en geluid?? Iets meer info voor de forum lezers/helpers!


In dit geval is er maar 1 advies. Kabels trekken!! Waarschijnlijk is er teveel ruis op het electriciteitswerk. 

Dan ga je er dus van uit dat het om een DVS gaat, wat niet draadloos is.


Je hebt wel gelijk @Casey maar in de volksmond wordt het toch wel draadloos genoemd. Tv kijken en gamen doe je via een kabel maar dat is mijn mening.


Hoi @Sendi . Welkom op het forum.

Waar gaat het precies mis? Heb jij er van die witte stekkers tussen zitten? Zo ja, is het belangrijk om goed te kijken hoe de kastjes zijn aangesloten.

Hier kun je daar meer over lezen.  Ik kan me voorstellen dat dit allemaal al eens ter sprake is gekomen. Laat het weten, als dat zo is. Dan kunnen we verder kijken. 


Ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.Â