Skip to main content

Net als zovelen ondervind ik problemen met de verbindingssets. Als de tv op de 1e verdieping aangaat, hapert de tv beneden. Op dezelfde etage kan maar op 1 tv tegelijk gekeken worden.

Alle stappen gevolgd en alles gereset. Koppelen werkt niet en bij het installeren van nieuwe software wordt gezegd dat de nieuwe software reeds aanwezig is. Later nog een keer geprobeerd, maar nu wordt de verbindingsset niet meer gevonden.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Blijkbaar is er om wat voor rede dan ook ruis op het electriciteitsnetwerk. Devalo's kunnen handig zijn maar zijn zo gevoelig voor storingen in het electriciteitswerk.  Verschillende groepen of fases geeft al problemen. Wees nou verstandig en trek kabels.  Veel werk maar je hebt nooit problemen meer. 


Hallo @ValH , je kunt ook eens een ander stopcontact proberen, bij voorkeur geaard en/of de Devolo's eens 180 graden draaien.

 


Welkom op ons Forum @ValH. 

Als ik je bericht goed interpreteer heb je één tv op de eerste verdieping en één tv op de begane grond. Zijn alle televisies aangesloten met een Draadloze verbindingsset (DVS). 
Kun je je gegevens invullen in je profiel? Dan kan ik de verbindingskwaliteit meten over het elektriciteitsnet en controleren of het inderdaad niet stabiel is. 

Daarnaast heb ik nog wat algemene vragen over de verbinding. Heeft het in het verleden altijd goed gewerkt?
Als de verbinding niet goed werkt (haperend beeld), blijft het lampje op de DVS 1200 wel gewoon continue wit branden? 

Graag hoor ik van je!

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer