Skip to main content
Beantwoord

Draadloze verbindingsset

• September 27, 2020
  • 8 reacties
  • 443 keer bekeken

Goedendag, ik heb een wat oudere draadloze verbindingsset. Nu wil ik een derde ontvanger aansluiten, dus heb ik een extra ontvanger nodig. Kan ik er 1 bij bestellen of geeft dat een conflict ivm oude en nieuwe ontvangers?

Beste antwoord door Alex van KPN

HI @Men, welkom hier. 

Ik haak hier even op in. Die 200's kunnen prima samenwerken met de nieuwe, ik kan dit bevestigen omdat ik ook een soortgelijke constructie heb. Het is echter wel proberen omdat je elektriciteitsnetwerk hierin doorslaggevend is. Het signaal wordt namelijk via dat netwerk doorgestuurd. Je kunt dit dus proberen. 

Verder sluit ik me ook aan bij Joep: indien mogelijk heeft een verbinding via een netwerkkabel altijd de voorkeur. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• September 27, 2020

Hallo @Men , welk merk en typenummer verbindingsset heb je nu?

• Auteur
  • Topper
  • September 27, 2020

Dank voor je reactie. Dit type

• Auteur
  • Topper
  • September 27, 2020

200 plus mt volgens mij

• September 27, 2020

Hallo @Men , je kunt beter een nieuwe 3delige DVS1200 kopen, het typenummer geeft al aan dat je met de 200 heel erg achter loopt qua techniek.

• Auteur
  • Topper
  • September 27, 2020

Ok dank!

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 27, 2020

Of trek een kabel. Daar heeft u zoveel meer aan!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 1, 2020

HI @Men, welkom hier. 

Ik haak hier even op in. Die 200's kunnen prima samenwerken met de nieuwe, ik kan dit bevestigen omdat ik ook een soortgelijke constructie heb. Het is echter wel proberen omdat je elektriciteitsnetwerk hierin doorslaggevend is. Het signaal wordt namelijk via dat netwerk doorgestuurd. Je kunt dit dus proberen. 

Verder sluit ik me ook aan bij Joep: indien mogelijk heeft een verbinding via een netwerkkabel altijd de voorkeur. 

• Auteur
  • Topper
  • October 1, 2020

Dank voor de info!