Skip to main content

Dit alles werkt bij mij niet. Ok heb 1 lampje op de dvd en dat blijft rood. Geen tv meer in de slaapkamer. Ik heb het systeem pas sinds augustus .het lijkt wel of de 2e dvd stuk is?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

De kans dat uw electriciteitswerk niet meer geschikt is voor de dvs is groot. Wellicht een storende ledlamp of een slechte dimmer. Daar is helaas weinig aan te doen. Wellicht kunt u met deze link nog iets. https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit hiermee kunt u de dvs beheren en updaten indien nodig.


Hoi Ellen, wat ontzettend balen dat je boven geen tv meer kunt kijken :slight_frown:

Een rood lampje zien we over het algemeen liever niet. Belangrijk is wel dat de adapters rechtstreeks en alleen op het stopcontact zitten. Als ze op een verlengdoos zijn aangesloten of als een tweede ingang van het stopcontact ook wordt gebruikt, dan kan dit het signaal ten negatieve beïnvloeden. Mocht de tip van Joep1965 niet helpen, klik de adapters dan eens in elkaar en druk de resetpennetjes van beide ongeveer vijf seconden in. Zo ga je ze vernieuwd onderling koppelen. 

Ik ben benieuwd of het zo is gelukt!


Hoi Ellen, wat ontzettend balen dat je boven geen tv meer kunt kijken :slight_frown:

Een rood lampje zien we over het algemeen liever niet. Belangrijk is wel dat de adapters rechtstreeks en alleen op het stopcontact zitten. Als ze op een verlengdoos zijn aangesloten of als een tweede ingang van het stopcontact ook wordt gebruikt, dan kan dit het signaal ten negatieve beïnvloeden. Mocht de tip van Joep1965 niet helpen, klik de adapters dan eens in elkaar en druk de resetpennetjes van beide ongeveer vijf seconden in. Zo ga je ze vernieuwd onderling koppelen. 

Ik ben benieuwd of het zo is gelukt!


Monteur 3 heeft de 2 DVS kastjes weer meegenomen en de TV via de wifi versterkers aangesloten. Monteur 4 kwam niet opdagen. Monteur 5 komt a.s. maandag. Het wordt een aardige soap met heel veel verschillende problemen. Na monteur 3 had ik TV en sinds 3 dagen is mijnTV-signaal bij switchen of aanzetten verbrokkeld. Ik denk dat ik geen HD meer heb nu. Waarom???? Dat weet niemand, net als dat niemand weet waarom ik eerst zonder kabel 30 Mbit had en dat er ongevraagd een upgrade kwam die er nog maar max 12 Mbit van maakte (onder gewone mensen heet dat downgrade), en dat er nu een monteur nodig is om weer 53 Mbit te krijgen, zoals me vóór aansluiting beloofd was. Hopelijk kan deze monteur dan ook meteen naar de TV-verbinding kijken. En er is ook niemand die weet hoe en wanneer ik de 80 euro die ik enkele weken geleden voor de DVS kastjes betaalde, en die ik nu terug moet krijgen omdat ze onnodig waren en de monteur ze ook al weer mee nam, zal ontvangen. KPN is lekker bezig zal ik maar zeggen. Ik heb al een klacht ingediend, maar uiteraard wordt daar geen haast mee gemaakt….


Reageer