Skip to main content

Hoi,

 

Ik woon in bovenwoning met de meterkast op de begane grond. Hier staat ook mijn modem(V12) maar helaas liggen er nergens door het huis UTP kabels. Nu werkt dit met de super snelle WiFi punten van KPN prima maar heb ik nog geen interactieve tv. 

 

Nu heb ik nog een Draadloze verbindingsset liggen (devolo dlan 500 duo) en zou ik deze willen gebruiken om de interactieve tv alsnog in mijn woonkamer te krijgen.

maarrrr als ik deze aansluit op het modem neemt hij geen signaal over. Ik denk dat, dat komt omdat de wifi punten nu de wifi uitzenden in plaats van het modem. Kan dit kloppen en wat zou een goede oplossing hiervoor zijn?

 

Alvast bedankt!

 

Nee, dat klopt niet. WiFi gaat door de lucht en gaat sowieso nooit over een kabel. Een draadloze verbindingset heeft dus ook sowieso niets met WiFi te maken. Dat ze het niet doen heeft een andere reden.

Sluit de tv ontvanger eens aan op de gele poort achterop de SuperWiFi die u boven heeft…

Je zou eigenlijk gewoon een kabel langs de trap omhoog moeten leggen. Want die SuperWiFi werkt nu wel, maar de kans is groot dat da ooit eens spaak loopt.


@Nielsen Welkom op het forum. Wat @Nick83 zegt klopt helemaal. Heb je toevallig al geprobeerd de tv ontvanger aan te sluiten op het Superwifi punt?


@Nielsen Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!