Skip to main content

Is het normaal dat je draadloze verbindingsset  zelf moet vervangen ( betalen)?? 

Is het normaal dat je draadloze verbindingsset  zelf moet vervangen ( betalen)?? 

Ja. Het is gewoon uw eigen apparatuur. KPN geeft die dingen niet in bruikleen. Als de garantie verlopen is, dan moet u gewoon een nieuwe kopen als die kapot is.

Alleen het modem en de tv ontvanger zijn in bruikleen. Verder niets. Ook de SuperWiFi's bijvoorbeeld zijn gewoon eigendom van de klant. Indien kapot na de garantieperiode moet de klant gewoon zelf nieuwe kopen. 


Geen idee waarom je dit niet zelf zou moeten betalen...


Geen idee waarom je dit niet zelf zou moeten betalen...

Omdat het uw eigen apparatuur is. Als u tv of laptop kapot gaat krijgt u toch ook geen andere van KPN? 


Ik heb niks in bruikleen, betaal er maandelijks voor. Bruikleen is : jullie geven iets en ik hoef er niks voor te betalen ( zie google bruikleen)

Mvg Jack 


De DVS heb je of ooit gratis gekregen of zelf gekocht en zal je dan of binnen garantie kunnen laten vervangen als dat nog van toepassing is of zelf moeten vervangen als de garantie over is.

 

Deze heb je niet in bruikleen of betaal je niet maandelijks voor.


Ik reageerde op:tv ontvanger in bruikleen. Dat is niet zo, betaal er gewoon voor elke maand €15,00 


Ik reageerde op:tv ontvanger in bruikleen. Dat is niet zo, betaal er gewoon voor elke maand €15,00 

Maar je vraag ging over de DVS toch?


@jalo je betaald 15€ voor het itv abonnement p/m daar zit de 1e inbruikleen tv tuner bij in het bedrag, neem je een 2e die is ook in bruikleen dan komt er 5€ p/m bij. Is er iets mis mee vervangen kpn deze . Tenzij er aantoonbare schade is door eigen toedoen dan kan/mag kpn eventueel iets in rekening brengen..


Ik reageerde op:tv ontvanger in bruikleen. Dat is niet zo, betaal er gewoon voor elke maand €15,00 

U betaalt 15 euro voor de dienst. Niet voor het kastje. Net zo goed als dat u bij Netflix ook betaalt voor de dienst. Als u Netflix zou hebben. Het kastje krijgt u in bruikleen. 

Voor de draadloze verbindingset betaalt u niets per maand. De meeste klanten hebben helemaal geen draadloze verbindingset. En die betalen net zoveel als u per maand.


Inderdaad, je betaald voor het kijken naar de tv zenders.

De Experiabox of Box12 en de KPN tv decoder worden in bruikleen geleverd en blijven ter alle tijden eigendam van KPN.

 

DVS zijn overigens ondingen.

Ze verbruiken heel veel energie en door de steeds grotere verstoring op het 230 volt netwerk gaat IPTV (via VLAN4) moeizaam over het 230 volt netwerk. 

 

Vaste kabels is altijd het beste.

En de nieuwe DIW7022 (krijg je in bruikleen bij het KPN tv+ abonnement) werkt ook via WIFI.