Skip to main content

Sinds we over zijn op glasvezel ziet de modum de verbindingsset niet meer

...de vele klachten over het Dvs1200 systeem is een duidelijk signaal dat het niet optimaal of slecht werkt, en gevoelig voor een installatie verandering.

Daar kan KPN niks aan doen. Die maakt die dingen ook niet zelf.


Alle tips van hierboven zijn geprobeerd maar niets werkt. Als we dit gadden geweten hadden we gelijk een kabel getrokken en niet eerst een hoop geld voor de dvs1200 betaald. Voelt een beetje als oplichterij zo


Of het ergens staat weet ik niet @CorL maar ik lees vaak dat een moderator het advies geeft een kabel te trekken als een dvs niet werkt.

Hallo ik vind zeker vreemd dat het achteraf advies is... Een kabel trekken... Dat hadden de meeste ontevreden DVS gebruikers ook wel bedacht maar de vele klachten over het Dvs1200 systeem is een duidelijk signaal dat het niet optimaal of slecht werkt, en gevoelig voor een installatie verandering.

Jubutje heeft eerder geen problemen gehad en nu wel? vraag blijft dan, wat is er in de omgeving van de Dvs1200 master ( startpunt ingaand signaal) veranderd. 

Er is letterlijk niks veranderd


Ik heb momenteel exact hetzelfde. Sinds afgelopen dinsdag ineens geen wifi meer.  Tv moest software uploaden en blijkbaar lukte dat niet waarna ik geen wifi meer had. Gisteren een monteur gekomen waar m'n wifi het een paar uur heeft gedaan. S avonds deed hij het ineens weer niet.

Vanochtend weer gebeld, ws zijn mijn tv ontvangers nu ineens het probleem??

 

Jarenlang 0 problemen met de koperaansluiting. Ik denk ik ga maar gewoon mee op glasvezel, gaat toch allemaal die kant op.

Bleek gisteren ineens dat ondanks 2x navragen of ik nu echt op glasvezel zat.. de glasvezel nog steeds niet goed was aangesloten.

Dit heeft de monteur gisteren blijkbaar wel gedaan.

Gaf ook meteen door dat meer niet meer op koper wilde?! Huhh bepaalt hij dat? 

En knipte mijn kabel door die op de modem zat zodat die niet meer aangesloten kan worden. Lijkt me ook niet echt de bedoeling dat hij dit bepaald

 

Maar goed, nu lijken de tv ontvangers ineens het probleem te zijn? Dus omdat ik over ga op glasvezel heb ik nu een probleem met de ontvangers?

En dat zijn dan mijn kosten??

 

Kpn levert een service wat mij betreft. Daar hoort de volledige aansluiting bij.  Werkt het niet, lossen jullie het op. Dit betreft het modem, de afstandsbediening etc. Waarom dan niet een draadloze verbindingsset die je ook nodig hebt en al jaren zonder glasvezel prima werkt?

Jullie veranderen iets aan het systeem.. nl glasvezel... Zorg dan dat alles gewoon daarop werkt. En niet nu allerlei storingen en kosten erbij komen  voor eigen rekening?!

 

Zet me anders maar netjes terug over op koper.

Waarbij alles prima werkte!

 

Morgen tussen 10 en 12 komt de 2de monteur. Vanaf dinsdag hier al mee aan het rommelen. 

 

Ik hoop echt dat hij het morgen oplost. Want ik heb al jaren voor kpn gekozen 'want de kwaliteit en de service is zo goed.. 

Ik hoop echt dat dat zo is. Ik twijfel nu wel.

 

 

 


@Afstandsbediening traag welke Experiabox heeft u? Of heeft u de KPN Box? En welke tv ontvangers? Van het merk Arris of Motorola?


Hallo @Afstandsbediening traag , als je eenmaal op glasvezel zit kun je niet meer terug naar koper, is ook niet zinvol, want glas is een betere en stabielere verbinding enkoper wordt over eenpaar jaar uitgeschakeld in gebieden waar glasvezel ligt.

Als je tv-decoder(s) niet goed werken is dat de verantwoordelijkheid van KPN, want het is hun eigendom.

Wat je wel kunt proberen bij de decoders, ze eens een ‘frisse start’ te geven, dan worden ze softwarematig weer ‘fabrieksnieuw’ als uit de doos.

Succes.

Â