Skip to main content

k heb 3 ontvangers van kpn, op 2 daarvan kan ik netflix ontvangen maar op de 3e niet, kan ik die inruilen voor een waar ik dat wel op kan ontvangen?

 

met vriendelijke groet,

M ten bohmer

 

 

Als dat een TV ontvanger van Motorola is, dan kan je die via deze site omwisselen.


@interrunner1 Welk abonnement heeft U bij Netflix?? Die van 10 of 13 euro??


Ik heb die van 13 euro, maar heb al een nieuwe ontvanger besteld want daar ligt het aan, is te oud


@interrunner1 Mooi, dan kunt u inderdaad op 4 ontvangers gelijktijdig kijken.
Jammer dat KPN dit zelf niet kan/wil zien in hun database en al die klanten verrassen met een nieuwe ontvanger. Het zullen er vast teveel zijn en bij geen klacht verder niks zeggen.


@interrunner1 Mooi, dan kunt u inderdaad op 4 ontvangers gelijktijdig kijken.
Jammer dat KPN dit zelf niet kan/wil zien in hun database en al die klanten verrassen met een nieuwe ontvanger. Het zullen er vast teveel zijn en bij geen klacht verder niks zeggen.

Dat is toch ook niet nodig immers Netflix wordt ook op telefoons, tablets, laptops en via Chromecast, Android TV of Apple TV gekeken.

Bij ons thuis wordt veelal op één televisie "geNetflixt" en soms op twee. Daarnaast maken onze kinderen vanuit Leiden, Gent (belgië) en St.Lucia (Zuid-Afrika) gebruik van ons Netflix abonnement.

 

Overigens is KPN ondertussen gestart met het pro-actief vervangen van alle TV ontvangers van Motorola.


Goedemiddag @interrunner1 welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Een oude Motorola kan je inderdaad omruilen voor een nieuwe variant waar je wel Netflix op kan kijken. Begrijp ik uit je reactie dat je dit inmiddels in gang hebt gezet? Want dan heb je mijn hulp denk ik niet meer nodig :smile:

Mocht je nog wel vragen hebben, nu of in de toekomst, dan hoor ik het graag! 


Reageer