Skip to main content
Gisteren hebben we jullie al verrast met een nieuwe zender in het KPN interactieve zenderpakket, Dreamworks Channel. Maar, daar houdt het niet op. Vandaag weer een nieuwe toevoeging aan het basiszenderpakket. FOX Sports 1! Allemaal vanaf 23 juli te zien.





Geniet van Eredivisie op FOX Sports 1

Ja, je leest het goed. Op kanaal 14 kijk je vanaf vandaag onder andere naar voetbalwedstrijden op FOX Sports 1. Dat komt goed uit, want de strijd om de Johan Cruijff Schaal is op zaterdag 27 juli en gaat tussen Ajax en PSV. Er is altijd wel een wedstrijd die je wilt volgen, mis helemaal niks meer met FOX Sports 1.





Dreamworks Channel

Dikke primeur! We lanceren DreamWorks op tv. Vanaf 23 juli, vandaag dus, kijken alle klanten met Interactieve TV naar de geliefde filmhelden uit de bioscoop, gewoon bij je thuis. Filmhelden als Boss baby en Alex de leeuw schitteren in hun eigen tv-programma’s en in met Emmy®️ bekroonde televisieseries! Leuk voor het jonge publiek, maar natuurlijk ook als je al ietsje ouder bent. Je kijkt naar populaire series als 'Draken: Rijders van Berk', 'De avonturen van de Gelaarsde Kat', 'Home: Avonturen met Tip & Oh.' Vanaf september heeft de zender een volledig, 24-uurs uitzendschema; tot die tijd is er een kleiner aanbod.



Njam!

Eerder maakten we ook al bekend dat de Vlaamse kookzender Njam! bij ons uitgezonden zal worden. Op kanaal 39 word je verwend door de beste patissier ter wereld Roger van Damme, driesterren chef Peter Goossens en chocolade-icoon Dominique Persoone. Het kookkanaal is goed voor 13 Michelinsterren en maar liefst 28 chefs. Hier worden de meest uiteenlopende gerechten, van modern tot klassiek voor je bereid. Njam! dus.



Voor meer informatie over de zenderwijzigingen: www.kpn.com/zenderwijziging. Voor vragen en opmerkingen kun je hieronder het aan ons kwijt. Fijne zomer.

En als er toch iets uitgezocht gaat worden, heb ik ook nog een vraag:



Is KPN vrij om te bepalen welke zenders wordt aangeboden in het Basis-Pakket? Of is e.e.a. in overleg gegaan met Fox?



Want als KPN vrij is om te bepalen welke zender wordt aangeboden in het Basis-pakket kan nu Fox Sport 2 de plaats in het Basis-pakket innemen van Fox Sport 1. Daar zou je veel mensen blij mee maken.
En als er toch iets uitgezocht gaat worden, heb ik ook nog een vraag:



Is KPN vrij om te bepalen welke zenders wordt aangeboden in het Basis-Pakket? Of is e.e.a. in overleg gegaan met Fox?



Want als KPN vrij is om te bepalen welke zender wordt aangeboden in het Basis-pakket kan nu Fox Sport 2 de plaats in het Basis-pakket innemen van Fox Sport 1. Daar zou je veel mensen blij mee maken.




Dan verhuist Fox alles weer naar 1 natuurlijk...Maakt niet zoveel uit. Het gaat er om dat het gratis is, en dan weten ze wel wat ze aanbieden ineens natuurlijk...
Daar gaat eigenaar Liberty Global (Ziggo, Vodafone, Ziggo Sport) nóóit toestemming voor geven, het is nou eenmaal één van hun troeven (met de Formule 1) om klanten te trekken en te houden.

Bovendien als het al kan zou diezelfde Ziggo dan weer de hoofdprijs aan KPN gaan vragen voor de doorgifte als open zender.



P.S. KPN heeft Fox Sports 1 niet zomaar op kanaalnummer 14 gezet.... 😉



Verder zijn komend weekend de wedstrijden van Ajax en PSV via Fox Sports 1 te zien. 😃 😁
Verder zijn komend weekend de wedstrijden van Ajax en PSV via Fox Sports 1 te zien. 😃 😁



Daar heb je dus niks aan zolang het niet consequent is. Nu ben ik boos voor het feit dat ik nu voor FOX Sports moet betalen terwijl het deze week ''gratis'' te zien is. Deze stap van FOX Sports slaat nergens op.

Van mij mag FOX Sports 1 op 14 weer verdwijnen, heeft geen enkele meerwaarde op dit moment.
bron : mediamagazine



KPN gaat in gesprek met sportzender FOX Sports over de programmering van televisiezender FOX Sports 1.Dit naar aanleiding van klachten van abonnees die de wedstrijden van PSV, Ajax en Feyenoord dit weekeinde niet op het hoofdkanaal konden zien.

Klachten

Afgelopen weekend regende het hierdoor klachten op sociale media. KPN zegt op basis van deze klachten in gesprek te gaan met de sportzender.

In gesprek

Woordvoerder Renée Schnitzler van KPN zegt in gesprek te gaan met FOX Sports over de programmering van FOX Sports 1. “Zij gaan over de programmering. Natuurlijk hebben we afspraken gemaakt met Fox Sports, maar zij bepalen wat ze waar uitzenden.“, aldus Schnitzler tegen over het AD.

Voor de voetballiefhebber is er overigens ook goed nieuws. Komend voetbalweekend zijn Ajax en PSV wél te zien op Fox Sports 1.
Het is gewoon misleidend allemaal. Nu krijg je dan van het weekend die twee wedstrijden van Ajax en PSV, maar volgende week dan ineens niet meer? Niet te verkopen dit verhaal. Wees dan inderdaad consequent want dit is gewoon pure marketing en reclame om zo meer kijkers te genereren voor je betaalkanalen. Daar zit ik niet op te wachten.
P.S. KPN heeft Fox Sports 1 niet zomaar op kanaalnummer 14 gezet.... 😉

Eer betoon aan een voetballer?

Dat zal dan niet Wim Kieft zijn 87/88 en 88/89 in het Nationaal elftal met dat nummer.

De andere voetballer bekend met nummer 14 had dit nummer als reserve shirt.
bron : mediamagazine



KPN gaat in gesprek met sportzender FOX Sports over de programmering van televisiezender FOX Sports 1.Dit naar aanleiding van klachten van abonnees die de wedstrijden van PSV, Ajax en Feyenoord dit weekeinde niet op het hoofdkanaal konden zien.

Klachten

Afgelopen weekend regende het hierdoor klachten op sociale media. KPN zegt op basis van deze klachten in gesprek te gaan met de sportzender.

In gesprek

Woordvoerder Renée Schnitzler van KPN zegt in gesprek te gaan met FOX Sports over de programmering van FOX Sports 1. “Zij gaan over de programmering. Natuurlijk hebben we afspraken gemaakt met Fox Sports, maar zij bepalen wat ze waar uitzenden.“, aldus Schnitzler tegen over het AD.

Voor de voetballiefhebber is er overigens ook goed nieuws. Komend voetbalweekend zijn Ajax en PSV wél te zien op Fox Sports 1.




Nou ben benieuwd wat hier uit gaat komen om het relevant te maken.
@freak969 zegt in gesprek te gaan met FOX.

Er moet toch eerst een afspraak worden gemaakt en FoxSport moet maar gehoor aan de uitnodiging willen geven. Fox Sports gaat vast de programmering niet omgooien om wille van KPN die doen wat financieel en uitzendprogramma technisch het beste uitkomt.





Verder zijn komend weekend de wedstrijden van Ajax en PSV via Fox Sports 1 te zien. 😃 😁Daar heb je dus niks aan zolang het niet consequent is. Nu ben ik boos voor het feit dat ik nu voor FOX Sports moet betalen terwijl het deze week ''gratis'' te zien is. Deze stap van FOX Sports slaat nergens op.

Van mij mag FOX Sports 1 op 14 weer verdwijnen, heeft geen enkele meerwaarde op dit moment.


Fox heeft FoxSport1 niet vrij gegeven dat heeft KPN gedaan. Niet de bal bij Fox Sport leggen.
@freak969 zegt in gesprek te gaan met FOX.

Er moet toch eerst een afspraak worden gemaakt en FoxSport moet maar gehoor aan de uitnodiging willen geven. Fox Sports gaat vast de programmering niet omgooien om wille van KPN die doen wat financieel en uitzendprogramma technisch het beste uitkomt.







Verder zijn komend weekend de wedstrijden van Ajax en PSV via Fox Sports 1 te zien. 😃 😁Daar heb je dus niks aan zolang het niet consequent is. Nu ben ik boos voor het feit dat ik nu voor FOX Sports moet betalen terwijl het deze week ''gratis'' te zien is. Deze stap van FOX Sports slaat nergens op.

Van mij mag FOX Sports 1 op 14 weer verdwijnen, heeft geen enkele meerwaarde op dit moment.
Fox heeft FoxSport1 niet vrij gegeven dat heeft KPN gedaan. Niet de bal bij Fox Sport leggen.


Kwestie van goed lezen Galdor 😉. Ik heb het over het feit dat FOX Sports heeft besloten om de programmering aan te passen.
@Galdor68 Deze zal er best zijn. Anders begin je er niet aan en had dit ook niet naar buiten gebracht dat ze in gesprek gaan.
@ChrisWissink dan kwam het op mij anders over dan bedoeld. Zakelijk gezien snap ik het prima reclame technisch als er zo meer kijkers komen door een wedstrijd op kanaal 14 te vertonen kunnen commercials duurder worden verkocht. Win/win. Als etalage kanaal kan het ook nuttig zijn hoewel die meerwaarde mij ontgaat.





@freak969 wat denk je van zoethouden de gemoederen bedaren?

Je hebt gelijk hoor er zal best een gesprek komen ik verwacht daar niet veel van. Dat is de realist in mij, ik laat me graag positief verrassen.



Verder mag van mij dit hele kanaal weer op slot dan wil ik wel de taks terug of minstens volgend jaar geen prijswijziging. De €55,00 die ik nu bij Telfort kwijt ben is voor mij meer dan genoeg.
Nog iets anders; Fox Sports, de Eredivisie betaalkanalen 2 en 3 is nu toch gratis als keuze pakket? Blijft dat zo?
Nog iets anders; Fox Sports, de betaalkanalen is nu toch gratis als keuze pakket? Blijft dat zo?

Ja. Met KPN Compleet kan je kiezen voor het Fox Sports pakket. Dat zijn nu alle (6) kanalen. Want dan heb je FS 1 ook op 221 en v.a. 222 t/m 226 de rest.

Hier is 14 daarom alweer verborgen...


Nog iets anders; Fox Sports, de betaalkanalen is nu toch gratis als keuze pakket? Blijft dat zo?Ja. Met KPN Compleet kan je kiezen voor het Fox Sports pakket. Dat zijn nu alle (6) kanalen. Want dan heb je FS 1 ook op 221 en v.a. 222 t/m 226 de rest.

Hier is 14 daarom alweer verborgen...


Dat is raar met exact dezelfde programmering?

Ik was in de veronderstelling dat het 2 tot en met 6 was.
Ik zeg massaal opzeggen die abonnementen bij kpn vanwege deze foxsport misleiding
Vreemd. Ik heb hier gewoon 14 er nog bij plus op 221. Maar Fox Sport International is daar nu bij gekomen, voorheen alleen Eredivisie.
Omdat ik Fox Sports 1 ook al op 221 heb in het pakket heb ik 14 verborgen. Hoef 'm niet dubbel en heb ze zo op één rij.



Inderdaad. Als je het Fox Sports pakket hebt heb je FS 1 dus 2 X. Op 14 en op 221.



Per saldo is het Fox Sports pakket inderdaad 2 t/m 6 natuurlijk.
Nooit geweten en is dan zeker nieuw, we hadden eerst alleen maar de Eredivisie kanalen, geen Fox Sports International. Goed om te weten.
Ja, dat is per 23 juli gewijzigd, @freak969 .

Er is nu nog maar één fox sports pakket bij kpn. Ze maken geen onderscheid meer tussen "eredivisie" en "international".



Aangezien FS 1 in basis zit, op 14, is het FS pakket dus aanvullend 2 t/m 6. Maar dan heb je FS 1 dubbel. Die op 14 kun je dan verbergen. Want als je het pakket afneemt is het



221 Fox Sports 1

222 Fox Sports 2

223 Fox Sports 3

224 Fox Sports 4

225 Fox Sports 5

226 Fox Sports 6



FOX op 16 is bij mij ook verborgen. Die series interesseren me geen moer en dat voetbal, Keuken Kampioen divisie, is ook op FS 3 te zien.
Inmiddels is het eerste voetbalweekend op FOX Sports 1 geweest. FOX kijkt momenteel naar de inhoud van de zender en hoe ze hier invulling aan gaan geven, uiteindelijk gaat FOX over de programmering van de wedstrijden. Aankomend weekend (9,10,11 augustus) kan je bijvoorbeeld kijken naar Ajax-Emmen en PSV-ADO Den Haag. Wil je nou alle wedstrijden live kijken, dan is het FOX Sports pakket een aanrader!



Check de programmagids op de ontvanger, iTV app, Interactieve TV website of op de website van Fox Sports om te zien wat er wanneer en waar wordt uitgezonden.
Waarom wordt nac niet meer uitgezonden?? Kunnen we beter gelijk heel de zooi opzeggen
Dat is Keuken Kampioen divisie @Daantjelock . Daar wordt steeds op de vrijdag (FS 3 en Fox) en maandag (FS 1) één wedstrijd live van uitgezonden en dat is deze keer op vrijdag Graafschap - Cambuur. En maandag Jong PSV - FC Den Bosch.

De overige zijn via het schakelprogramma te zien en álle doelpunten. Die mis je dus niet 😉

Zo was 't vorig seizoen ook met de KK divisie.



Verder verwijs ik je naar Fox Sports. Zij zijn het die de inhoud van hun zenders en de wedstrijden bepalen. Niet KPN.

Fox Sports | klantenservice
Volgend weekend dan weer geen Ajax op Fox Sports 1.

Wel AZ- FC Groningen, ADO- Sparta en Heracles - PSV.



Vermoedelijk is jouw favoriete club gemiddeld eens in de drie weken aan de beurt.
Naast Fox Sports 1 zijn er natuurlijk ook nog 2 andere zenders toegevoegd; DreamWorks en Njam!

Beide zo te lezen in dit topic niet erg in noemenswaardig...



Ben zelf zeer tevreden met de toevoeging van Fox Sports 1; hoef écht niet alle wedstrijden te zien en het biedt verder genoeg leuks, voor mij dan.



DreamWorks direct verbannen naar de lijst van de verborgen onzin en hoewel ik van kokerellen hou lijkt dat lot voor Njam! ook beschoren: slaapverwekkend traag, inspiratieloos, heel veel Gert zonder Samson...

En dan dat Vlaams geleuter met verkleinwoordjes: groentjes, patatjes....dat trek ik sowieso al erg slecht.

Reageer