Skip to main content

Al 46 jaar klant van KPN. Ik had 2 contracten. 1 voor thuis in Zoetermeer, niks mis mee. Maar sinds zo'n 9 jaar ook een zakelijk DSL contract voor mijn bedrijfsruimte met klantnummer *** en wordt afgeschreven via ***. Had hier al heel lang slecht internet. Dacht aan de computers. Vernieuwd maar dat was het niet. Speedtest: Praktisch niks! KPN gebeld. Gooi uw verouderde router maar in de prullenbak. Toch maar opgestuurd!. Monteur kwam langs met nieuwe router Box V12. Nieuwe router kon niet omdat ik DSL had. Moest omgezet worden in de centrale naar een Kleinzakelijk Hussel 100 mbit. Kreeg toen een nieuw klantnummer: *** en die wordt afgeschreven door ***. 
Beide facturen, dus van het oude en nieuwe werden nadien afgeschreven. Gebeld: Dat verrekenen we naderhand en de on-aardige man kon ook het klantnr. niet vinden….Gewacht en weer gebeld naar 0800-403 want ze werden nog steeds dubbel afgeschreven. Kreeg gelijk een hele aardige vrouw aan de lijn die waarschijnlijk van uit huis werkte want ik hoorde een kind op de achtergrond. Had alle begrip voor mijn situatie. Ik zit namelijk in isolatie wachtende op een operatie vanwege kanker. Ze ging kijken wat ze kon doen. Vroeg of ik het leuk vond om een kaartje te krijgen. Naderhand belde ze of ik het kaartje ontvangen had. Maar nee. Zal je altijd zien 2 dagen later dus wel!
Maar nog steeds worden het oude en nieuwe contract afgeschreven. Ook langs geweest bij het servicecenter. U moet een afspraak maken Dus weg en een afspraak. Kwam niet verder dan de ingang. Ik kan niks voor u doen. Gaf een kladpapiertje met 0800-0403 . Heb ik al heel vaak gedaan!!!! Weer langs. Nog maar weer even proberen….Dag, tot ziens! Help!!! Iemand moet dat toch op kunnen lossen. 3 februari een nieuwe router en nog steeds niks opgelost! Inloggen op het KPN account lost ook niks op. Kan dan alleen mijn huis abonnement zien en 1 zakelijke die afgeschreven worden. Beide contracten zijn voor internet en bellen. Dus geen tv want die heb ik niet nodig in de bedrijfsruimte. En mijn naam is Hans Rausch en ik heb geen geheimen.

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Ojee @Hondenman, dit is niet zo'n fraai verhaal :slight_frown:

Ik begrijp dat je een zakelijke klant bent, je bent nu terecht gekomen op het forum voor consumentenabonnementen. Ik zou je heel graag zelf verder willen helpen om dit dit allemaal opgelost te krijgen, maar ben niet zo kundig op het gebied van de zakelijke markt en beschik ook niet over alle systemen die ik nodig zal hebben. Daarom wil ik voorstellen dat je dit bericht opnieuw plaats op ons zakelijke KPN forum, zodat 1 van mijn collega's daar dit tot op de bodem uit kan zoeken!


Hartelijk dank voor uw uitgebreide en overzichtelijke uitleg! ik snap niet dat alles na al die jaren niet gewoon aan elkaar gekoppeld is. Ook niet dat je aan verschillende bankrekeningen moet betalen in verschillende plaatsen. Zelfs zakelijk kan niet bij andere zakelijk kijken. Dan wordt je ook doorverbonden. Dan moet je weer een klachtenformulier invullen. Ik ga het dan proberen bij zakelijke KPN forum. Vriendelijke groeten van Hans Rausch  


Ik ga er voorzichtig van uit dat het zakelijke forum de laatste halte voor jou is @Hondenman, mijn collega's daar werken niet in het weekend maar zullen daarna alles doen wat in hun macht ligt om dit voor jou opgelost te krijgen!


Beste Maja...ik tik een heel verhaal. Klikte ook op like en Quote en ben mijn hele reactie kwijt….In het kort. Zakelijk forum lukte mij niet. Nu maar een brief geschreven met zoveel mogelijk gegevens naar KPN Rotterdam. Hun schrijven immers iedere maand de facturen onterecht af. Dus dat wacht ik even af of ze reageren. Bedankt voor het meedenken. Mocht ik niks van ze horen dan ga ik het weer via het zakelijke forum proberen. Bedankt voor het meedenken! Fijne avond! Vriendelijke groeten van Hans Rausch


Oei dat is balen, het zit jou ook echt niet mee zeg :slight_frown:

Er zal zeker gereageerd worden op je brief, dit kan echter wel een poosje duren. Ik zal jouw situatie volgende week even bespreken met 1 van de zakelijke collega's, wellicht hebben ze de mogelijkheid om dit een stuk sneller op te pakken! Zou je daarvoor voor de zekerheid nog je mobiele nummer in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren? Mochten ze je willen bellen, dan weten ze hoe ze je kunnen bereiken!


Hallo Maja. Ik heb alle gegevens ingevuld en een foto geplaatst. Ik hoop dat het gelukt is. Kun je het zien? Weinig ervaring met computers. Kun je ook laten weten of ik op like kan drukken en of ik ook op Quote voor je kan drukken? Ik bedoelde dat als “bedankt” Laatste keer was gelijk mijn bericht weg. Bedankt maar weer voor het meedenken en een fijne zondag. Groeten van Hans Rausch


Een foto zie ik niet maar de rest zie ik allemaal! Als je op ‘like’ drukt spreekt dat inderdaad waardering uit, maar je kunt dit het beste doen nadat je je eigen bericht hebt geplaats :slight_smile: Jij ook een fijne zondag!


Hallo Maja. Ik zie wel mijn foto bij de door mij verstuurde berichten. Ik zal nog eens bij instellingen kijken. Oké, bedankt, dan doe ik dat liken voortaan pas op het laatst. En op Quote zal ik maar niet meer klikken. Sorry voor alle ongemak! Fijne zondag alsnog!


Ah ik zie de foto nu ook! Dat is dus gelukt hoor :blush: