Skip to main content

Heb zojuist het Duitse tv pakket aangeschaft. Helaas niet te zien middels de app. Ik kijk graag Duitse TV op verloren uurtjes (onderweg) om mijn talenkennis op peil te houden. Op de ontvanger werkt het wel. Is dit iets tijdelijks, of werkt dit niet? Zo niet, dan wil ik het pakket annuleren.

Hallo @Michelm1978 ,

KPN heeft niet voor alle TV-zenders de rechten om de uitzendingen te verspreiden via de app. Ik zie dit niet op korte termijn veranderen. 

Via Mijn KPN kun je het Duitse aanvullende pakket weer uitzetten. Deze mogelijkheid heb je na een maand gebruik van dit pakket.


Dan draai ik de aankoop maar terug.. jammer. Heb nog niet de behoefte Turks te leren.. die is wel via app te kijken..


Na afname van één maand kun je het pakket dagelijks uitzetten.

Heb je 't bv 20 juli aangezet dan kun je het van af 21 augustus weer uitzetten. Het wordt dan alleen per dag in rekening gebracht. Dus 22 aug. kost dus 1/31 meer.


Ik heb al contact gehad. Ik heb aangegeven niet te betalen voor iets wat ik niet kan gebruiken. Was geen probleem en de 4 euro wordt netjes gecrediteerd.


Mooie oplossing! 


@Michelm1978 Welkom hier! Fijn dat je ons gevonden hebt. Zo te lezen is het al opgelost, fijn. :hugging:
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het dan vooral weer hier weten. :blush:


Reageer