Skip to main content

Heb ongeveer een uur geleden het Duits pakket via MijnKPN aangezet omdat het via de TV niet aanklikbaar is, althans de optie Aanzetten kun je niet aanklikken, daarna komt er te staan binnen 15 minuten heeft u beeld (of iets dergelijks)  nou niet dus.
Zenders staan niet verborgen en de 5202 al opnieuw software binnengehaald.
Bellen dan krijg je een automaat aan de telefoon en als je wacht op een medewerker dan wordt het erg stil. Op het laatst maar neergelegd.
Iemand nog een ander idee?
En nee Ziggo is geen optie :sunglasses:

Anders zou ik mijn satellietverbinding wel kunnen gebruiken, maar die is half los geraakt van de muur en hangt scheef naar beneden, moet ik eerst ander keilbouten in doen maar dat is me een klusje voor de lente/zomer.

 

Update:

Bellen gaat ook niet meer vanwege een interne storing
1200 of 0800 0402 Hangen op na de welkom-tekst, dus neem ik aan dat het activeren van het Duitse pakket ook tot de storing behoort en wachten we het rustig af.

Ach du liebe, sie haben die stecker nicht richtig angeschlossen und das ganze ding kaputt gemacht...:yum:

 

Oh nein @huistijger, das ist nicht so gut :grimacing:

Ik zie dat je vanmorgen contact met ons hebt gehad en dat een collega vanaf onze kant een bestelling heeft geplaatst. Geen idee waarom het online/via de ontvanger niet lukte, het lijkt nu wél goed te gaan!

Laat je het even weten als de zenders actief staan?


Ja klopt @Maja_ 
Ik kon gisteren ook niet bellen, telkens na het welkomstbericht was het tuut tuut tuut
Dus dat werd ook niks.
Maar vanmorgen kreeg ik een hele lieve medewerkster aan de telefoon en die heeft het wel aan kunnen zetten.
Heb bericht gekregen dat het de 22e actief zal zijn.
Dank dat je het  even gecheckt hebt.
Ik geef een gil als het werkt :yum:


Het werkt inmiddels @Maja_ 
Bedankt voor de service


Ah top! Veel kijkplezier gewenst @huistijger :smiley: