Skip to main content

Ik heb 10-06-2020 mijn Duits extra stop . Maar houden nog steeds teveel van mijn rekening .

Heb er van de week over gebeld en zijden dat ze het stop zou zetten

En dat in van juni/ jullie/ augustus niet terug krijg. Ik had het zelf in de gaten moeten houden. Ik ben van mening

Als ik stop zet . Dat KPN het goed zou

Regelen .ik vind dat KPN het slegt doet

En over weeg om er weg te gaan 

Wat vervelend dat het stopzetten niet is gelukt zoals u in gedachten had. Het is wel de bedoeling om facturen zelf in de gaten te houden. Het had veel kosten kunnen schelen.

Het enige wat ik mij afvraag is of je per mail een bevestiging krijgt wanneer je een zenderpakket stop zet. Zo ja, dan lijkt mij dit een bewijs waarmee u kunt aantonen dat u netjes volgens een stappenplan heeft afgemeld.


Toen ik het stop zette krijg je direct 

Te zien dat het is gelukt 

Dan verwacht ik van KPN dat het goed geregeld is


Daar zou je normaal gesproken wel vanuit mogen gaan. Toch blijft het verstandig om facturen te checken. U heeft dus geen mail als bevestiging gekregen? Ik hoop dat KPN op andere wijze toch iets in het systeem terug ziet.


Hoi @Jan Hendrik Schurink, goed dat je dit hier aankaart. Als je een bevestiging hebt ontvangen dat het zenderpakket uit is gezet en dit vervolgens niet is gebeurd snap ik dat je het niet eerlijk vind dat je de kosten in de tussenliggende periode wel moet betalen. Ik zie dat het pakket nu op 24 september uit is gezet en dat hier ook een bevestiging van is gestuurd per mail. Voor die tijd kan ik geen bevestiging vinden dat het Duitse zenderpakket uit is gezet. Heb je in juni wel een mail ontvangen? Zo ja, wil je hier dan een foto van de betreffende e-mail waarop de datum zichtbaar is en eventuele privégegevens onleesbaar zijn gemaakt? 


Daar zou je normaal gesproken wel vanuit mogen gaan. Toch blijft het verstandig om facturen te checken. U heeft dus geen mail als bevestiging gekregen? Ik hoop dat KPN op andere wijze toch iets in het systeem terug ziet.

Wil je hiermee zeggen dat het bij KPN dit soort fouten meer dan gebruikelijk gebeuren en dat hun vastlegging dermate slecht is dat je maar moet hopen dat ze het in hun systeem terugzien.

 

 


Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat alles inmiddels geregeld is. Zo niet, laat het hier gerust weten!


Is inmiddels geregeld met KPN 

En is opgelost 

 


Reageer