Skip to main content

Goedemorgen. Ik spreek denk ik namens heel Oost Nederland en zou graag nog eenĀ  Duitse tv zender in het pakket zien...nl de Duitse Zender MDR..waarom???...deze zender heeft heel veel Duitse schlager muziek door verschillende presenatoren met verschillende uitzendingen. Bijv Bernhard Brink met zijn muziek programma, Florian Silbereisen met zijn muziek programmas, en Andy Borg met een muziek programma. Er word heel weinig schlager muziek uitgezonden in Nederland, ja oranje tv zend zondags 2 uurtjes schlager muziek uit maar dat is ook niet wat. Dus graag de zender MDR toevoegen namens in ieder geval heel Oost Nederland.

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ā 

HalloĀ @W.v.d.GĀ ,

Als je vlakbij de grens woont, dan kun je die zender gratis ontvangen via DVB-T2. Zeg maar Digitenne. (En natuurlijk ook via de satelliet)


Hallo Noordzeeā€¦..ik heb geen digitenne, geen DVB-T2 (weet niet eens wat dat is) en ook geen satelliet. Ik heb gewoon tv via de glasvezel.


In welke plaats woon je?Ā 

O laat maar, Enschede.Ā 

Ik geef zo een uitgebreide uitleg.Ā 

Ā 


@W.v.d.GĀ 

In Enschede kun je heel eenvoudig MDR ontvangen. En nog zo'n 15 andere Duitse TV-zenders.Ā 

Je hebt alleen maar een simpele ontvanger nodig van ongeveer drie/vier tientjes en een kleine binnenantenne.Ā 

Ā 

Lees dit topic maar eens door :Ā 

Ā 

Ā 

Ā  Ā 

@W.v.d.GĀ De providers in ons land hebben een overeenkomst met de Duitse publieke omroepen ARD en ZDF voor de doorgifte van enkele Duitse publieke tv-zenders in Nederland. Daarin is overeengekomen dat de landelijke tv-zenders ARD enĀ ZDF en de regionale tv-zenders WDR en NDR van de aan ons land grenzende deelstaten Noordrijn-Westfalen en Nedersaksen beschikbaar zijn voor doorgifte op kabelnetten in Nederland. MDR valt daar dus niet onder. Doorgifte van deze tv-zender is dan ook niet mogelijk, omdat de zender zelf zich niet beschikbaar stelt voor doorgifte op kabelnetten in Nederland.

Piet.


Noordzeeā€¦.ooh...ik zal jou topic daarover dan eens doorlezen, dank alvast zover.


PJM van der Vooren ...dank voor de reactie


Ik woon in Driebergen. Ook ik heb belangstelling voor MDR en ook Melodie TV.

Wat MDR betreft, is er een internetlink waarmee MDR via internet te zien en te horen is?


Ik woon in Driebergen. Ook ik heb belangstelling voor MDR en ook Melodie TV.

Wat MDR betreft, is er een internetlink waarmee MDR via internet te zien en te horen is?

Misschien heb je hier ietsĀ aan:Ā MDR Fernsehen Sachsen - Livestream der ARD | ARD Mediathek

Piet.