Skip to main content

Wij hebben het extra Duitse zender pakket. Nu is het sinds het weekend zo, dat als een bepaalde Duitse zender een tijdje op staat deze vastloopt. En dat Ik niet meer kan zappen,maar echt de ontvanger en/of modem volledig moet herstarten om weer tv te kunnen kijken.

Wat is er aan de hand en wat kan ik er aan doen?

Hi @Engelsdorp643, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat lijkt me vrij irritant, dat je de ontvanger en zelfs het modem steeds moet herstarten hiervoor! Begrijp ik goed dat dit maar bij één zender voorkomt? Kan je aangeven welke Duitse zender dit is en is dit tijdens 'live' televisie kijken? En heb je geen problemen met andere zenders, bijvoorbeeld NPO? 

Kan je ook aangeven op welke manier je de herstart van de tv-ontvanger en het modem heb uitgevoerd? Tot slot wil ik in ieder geval vragen om de tv-ontvanger even volledig te resetten wanneer je hier tijd voor hebt!


een bepaalde Duitse zender

We zijn niet helderziend, noch hebben we allemaal het Duitse pakket. De moderators incluis. Is er een reden dat je niet benoemd welke het is?

Hoe gaat het met die zender als je ‘m direct na het aanzetten even 20 seconden pauzeert en dan verder kijkt. Gaat het dan ook mis? (dan is ‘t geen live-stream meer namelijk)


Ik heb precies hetzelfde. Het gebeurt bij mij bij de Duitse Rtl 


Ik heb hetzelfde probleem. Het Duitse RTL blijft steeds hangen. Heb de tip van @PeterG geprobeerd met pauzeren maar het blijft helaas vastlopen. Het enige wat helpt is de tv-ontvanger opnieuw opstarten. Heb zelfs al geprobeerd om de software te updaten maar blijft vastlopen. Maar ik blijk dus niet de enige te zijn, dus ik neem aan dat het een structureel probleem is?


Het Duitse RTL blijft steeds hangen.

Aangezien het hier over het Duitse pakket gaat neem ik aan “Super RTL”. En niet RTL Television op kanaalnummer 46 (aangezien er geen F1 is heb ik die zender al in geen maanden aangehad).


Bij mij gaat t om kanaal 46......


Jweetje schrijft: Bij mij gaat t om kanaal 46......

@Jweetje

Wat raar. Die heb ik gisteren (expres) een half uur aan laten staan en ging als een zonnetje.

Maar ja, er is geen Formule 1 dus kijk er eigenlijk niet naar.

Jweetje en @tv_kijker . Hoe is jullie ontvanger naar de Experiabox verbonden? Zit daar bv een stopcontactadapter tussen?


@Jweetje en @tv_kijker Excuses voor de late reactie. Susan is er even niet, dus ik neem het even over. Bestaat het probleem nog steeds of is het inmiddels verholpen?

@Engelsdorp643 Kan ik nog iets voor je betekenen of heeft de reset van de ontvanger geholpen?


Reageer