Skip to main content

Hallo, ik zit in Nederland heb ik op De duitslandse zender formule 1. nu ik in Duitsland zit kan ik alles ontvangen behalve das rennen niet. Als ik het Duitse pakket erbij neem gaat het mij dan wel lukken? Ik vind het raar dat ik het in Nederland wel kan ontvangen maar op mijn ipad in Duitsland niet. Graag hulp!!

Hoi @carlasuper, welkom op het forum!
Ongeacht of je het duits pakket hebt gaat dit helaas niet werken. Sommige zenders mogen (vanwege de rechten) alleen in Nederland uitgezonden worden. Het is natuurlijk wel gek dat Duitse zenders niet in Duitsland gekeken kunnen worden maar helaas is dat hoe deze rechten in elkaar zitten.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hallo Thomas

ik betaal rond de 80 euro en zit al van af maart in Duitsland wegens het hoge Corona in Nederland. Ik kan wel op mijn iPad kijken maar niet Duitsland. Ik betaal er wel voor maar ze doen dan ook niet de prijs naar beneden. Ook het internet en het hele pakket betaal ik. Ondanks dat ik er geen gebruik van kan maken. Ik vind dit niet kunnen. Ik had in de camper Digitenne met schotel, en daar ontvang je ALLES OP ook in Noorwegen en Zweden en Duitsland. Beetje raar vind ik dat. De camper heb ik helaas niet meer omdat mijn man is overleden. 
groeten Carla


Sommige zenders mogen (vanwege de rechten) alleen in Nederland uitgezonden worden.

Sterker nog, de publieke zenders uit onze buurlanden (België, Duitsland en Engeland) mogen zelfs helemaal niet buitenshuis gekeken worden waarbij de Duitse zenders zelfs helemaal niet via de app gekeken mogen worden.

 

Ik had in de camper Digitenne met schotel, en daar ontvang je ALLES OP ook in Noorwegen en Zweden en Duitsland.

Dat zal dan geen Digitenne geweest zijn maar Canal Digitaal. Digitenne is immers alleen in Nederland beschikbaar en loopt ook niet via een schotel.


👎👎👎laat maar weer


WJB: Sterker nog, de publieke zenders uit onze buurlanden (België, Duitsland en Engeland) mogen zelfs helemaal niet buitenshuis gekeken worden waarbij de Duitse zenders zelfs helemaal niet via de app gekeken mogen worden.

 

Dat is weer een aanname waar je wat van kan vinden. Bij Ziggo kan je de duitse en belgische zenders gewoon BUITENSHUIS via de app ontvangen!

Dat dit niet zo is bij KPN, zal, zoals meer meer dingen, een ordinaire centenkwestie zijn, dus niet generaliseren (tenzij je ALLEEN KPN bedoelt). 


WJB: Sterker nog, de publieke zenders uit onze buurlanden (België, Duitsland en Engeland) mogen zelfs helemaal niet buitenshuis gekeken worden waarbij de Duitse zenders zelfs helemaal niet via de app gekeken mogen worden.

 

Dat is weer een aanname waar je wat van kan vinden. Bij Ziggo kan je de duitse en belgische zenders gewoon BUITENSHUIS via de app ontvangen!

Dat dit niet zo is bij KPN, zal, zoals meer meer dingen, een ordinaire centenkwestie zijn, dus niet generaliseren (tenzij je ALLEEN KPN bedoelt). 

Je had ook de vraag kunnen stellen of ik bedoel dat het bij KPN zo is dat die zenders niet buitenshuis of via de app gekeken kunnen worden en dan had je daar een bevestigend antwoord op gekregen.


Met het risico dat dit een welles nietes verhaal wordt, dat had je er natuurlijk ook zelf bij kunnen vertellen, zoals jij het hebt neergeschreven is het net of dat bij alle providers zo is en dat is dus niet zo, vandaar mijn opmerking.


Met het risico dat dit een welles nietes verhaal wordt, 

Hoe kan dat dan een welles nietes verhaal worden? 


Gelukkig heb ik familie die ZIGGO als provider hebben. 

Die kunnen de ZIGGOapp delen en ALLE (DUITSE) ZENDERS IN BUITENLAND ZIEN EN TERUGKIJKEN !!!!!

Hallo KPN…!!!!