Skip to main content
Beantwoord

Duurt lang voordat ik beeld heb

• June 22, 2020
  • 5 reacties
  • 1333 keer bekeken

Als ik tv aanzet, duurt het lang voordat ik beeld heb. Ik heb alle snoeren/aansluitingen al gecheckt. Waar kan dit aan liggen?

Beste antwoord door ITVkijker

Als je wel geluid hebt en het beeld komt pas (veel) later: schakelaar aan de achterzijde van de TV ontvanger even uit en aanzetten. Dat moet het probleem oplossen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 22, 2020

Als je wel geluid hebt en het beeld komt pas (veel) later: schakelaar aan de achterzijde van de TV ontvanger even uit en aanzetten. Dat moet het probleem oplossen. 

• Auteur
  • Topper
  • June 22, 2020

Dank je wel! Dit helpt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Top dat het weer in orde is @cmas, bedankt voor de hulp @ITVkijker :blush:

• Nieuwkomer
  • November 24, 2020

Ik heb hetzelfde probleem en heb deze oplossing zelf ook al bedacht, echter na een week is het weer zo en moet ik dezelfde handeling weer doen en dat opnieuw opstarten duurt redelijk lang. Volgens een kenner heb ik een verouderd kastje staan nl. een 20 cm breed zwart kastje en is die de oorzaak van het probleem. Zijn er nieuwe ontvangers die beter werken dan deze? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 24, 2020

Hi @Repel, als je nog een oudere ontvanger hebt, kan je die omruilen voor een nieuwer exemplaar :slight_smile: