Skip to main content

Op 8 december 2018 heb ik een set dvs 1200 gekocht via jullie shop. Ze hebben een hele tijd goed gewerkt, maar nu doen ze het niet meer. Software update, resetten of uitproberen op een ander stopcontact werkt ook niet. Beide units gaan meteen op rood en er komt geen verbinding tot stand. Aangezien dit binnen de garantie termijn van 2 jaar is zou ik graag de units gerepareerd of vervangen hebben. Hoe gaat dit in z’n werk.

Hallo @Violier57 ,

Dan kun je je compleet met de DVS-set melden bij een KPN-winkel. Daar wordt jouw verzoek op vergoeding uit garantie dan in behandeling genomen.


Hallo @Violier57,

Het is niet altijd zo dat ze kapot zijn, maar ik vermoed dat er recent een wijziging is geweest in het stroomnetwerk, zoals een nieuwe led lamp, oplader van een telefoon of iets dergelijks.  DVS modules zijn heel gevoelig voor kleine wijzigingen in het netwerk. Het kan dan ineens zijn dat ze altijd goed gewerkt hebben en nu ineens een storing hebben. 

Het enige wat gedaan kan worden is alle dvs modules op elkaar klikken en een voor een resetten. Dit kan wel een tijdje duren voordat dit tot resultaat leid. Heb je deze stappen (vanaf stap 4) ook gevolgd? 


Beste @Violier57 

Wat @Noordzee hierboven beschrijft dat klopt, hopelijk heb je de bon nog toen je ze gekocht had via de webshop. Dan zou je ze bij een KPN winkel in jou buurt ze om kunnen ruilen.


Ook dat heb ik diverse keren en in verschillen stopcontacten in huis geprobeerd, echter zonder resultaat. De bon heb ik niet meer, maar wel de betalingsgegevens. Ik neem aan dat dit ook voldoende is.


Ja hoor, dat zouden ze bij KPN verder wel kunnen terugvinden op basis van jouw betaalgegevens.


Bedankt voor jullie reacties. Ga alles nog eens rustig uitproberen en anders stap ik naar een KPN winkel.


Bedankt voor jullie reacties. Ga alles nog eens rustig uitproberen en anders stap ik naar een KPN winkel.

Graag gedaan @Violier57, ik hoop dat het goed gaat komen. Misschien heb je hier wat aan:

 


Hallo @Violier57 ,

Dan kun je je compleet met de DVS-set melden bij een KPN-winkel. Daar wordt jouw verzoek op vergoeding uit garantie dan in behandeling genomen.

@Violier57 

Ben je al naar een KPN-winkel geweest ? Of heb je het anders opgelost? 


Hallo @Violier57 ,

Dan kun je je compleet met de DVS-set melden bij een KPN-winkel. Daar wordt jouw verzoek op vergoeding uit garantie dan in behandeling genomen.

@Violier57 

Ben je al naar een KPN-winkel geweest? Of heb je het anders opgelost? 


@Violier57 

Hoe heb je dit probleem opgelost?


Noordzee;

ik heb de set op de bovenverdieping geprobeerd en daar werkte het goed. Zou het kunnen zijn dat de led verlichting de storende factor is. Deze heb ik namelijk overal in huis behalve boven. 


Mooi dat je een oplossing hebt gevonden. Led-verlichting kan inderdaad een storende factor zijn. Zie ook de eerdere reactie van @ChrisWissink .


Dat is vrijwel zeker. Zeker de goedkopere lampen verstoren het elektriciteitsnetwerk.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.