Skip to main content

Goedemiddag,

 

sinds vandaag heb ik een probleem met mijn twee DVS 1200 connectoren.
Ze hebben allebei een rood licht, een reset is nutteloos. Na drie seconden drukken op de resetknop gebeurt er niets. Na 14 seconden drukken op de resetknop gaat het rode lampje uit, na ongeveer 4 seconden brandt het weer rood.
Ik heb beide DVS op verschillende stopcontacten geprobeerd, ik heb geen andere dingen in de stopcontacten van de DVS gestoken.
Ik heb beide DVS 10 minuten lang losgekoppeld van de stroom, als ik ze inpluggen (welke het eerste is maakt niet uit), gaat het rode lampje meteen weer branden.
Internet werkt normaal, TV via kabelverbinding werkt normaal, er is niets veranderd in het huis (gisteren werkte alles prima).

 

Wat kan hier nog meer het probleem zijn?
Bedankt!

Misschien kan je hier nog iets mee! https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit


Bedankt voor de hint, maar beide DVS 1200 hebben de nieuwste software. Voor beide geldt dat alleen het rode lampje nog brandt.

Is het mogelijk dat KPN hier twee nieuwe DVS 1200 naartoe stuurt?


Hoi viertm, allereerst nog van welkom op ons forum!

Erg raar dat de lampjes op de verbindingsset zo ineens rood gingen branden. Een rode kleur geeft aan dat ze onderling geen verbinding meer hebben. Door het reset knopje 14 seconden ingedrukt te houden zet je ze terug naar de fabrieksinstellingen waarna ze opnieuw gekoppeld dienen te worden. Het handigste is om ze in elkaar te klikken, de onderste op het stopcontact te plaatsen en vervolgens bij beide gelijk achterelkaar het reset knopje ongeveer 5 seconden in te drukken. Hierna dienen de lampjes wit te gaan branden en zijn ze op elkaar afgestemd.

Laat me vooral weten of het zo is gelukt.


Reageer