Skip to main content

Beste,

wilt u dat apparaat voor mij sturen dat ik geen kabel hoeft te zitten tussen de meterkast en de tv? Die kost denk ik 115 euro?

 

Op een forum kun je géén bestellingen plaatsen, dit kan in de webshop.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/internet/


Die kunt u hier bestellen. https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/?pageCount=1&pos=0 maar je kan beter een kabel leggen.


Waarom? Is dat niet goed? De kabel staat heel leilijk in mijn appartement


Maar die apparat die u gestuurd heeft ook een stopcontact en ik heb geen stopcontact in de meterkast blijf het probleem 


Als er geen stopcontact in de meterkast zit dan zit daar ook het modem (Experiabox) niet waarvandaan de kabel (verbindingsset) moet. Dus doe het van af danwel op de plek waar het modem wel is. :wink: .


Beste @Samar Lumsden, welkom! Ben je inmiddels geholpen met de tips en adviezen hierboven? Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Goede avond! Ik heb een paar VDS200 geinstalleerd. Mag ik een derde VDS1200 bij KPN kopen en met die andere 2 installeren? Bedankt


Zou ik niet. De 200 is oud. Vervang die ook.


Combineren met een 200? Inderdaad niet te adviseren. Die DVS 200 is supertraag en met nog een adapter er bij (ook al is dat een DVS 1200) gaat dat nog trager worden.

Vervang ze allemaal. Die 200 is al jaren niet meer te koop en dus ook verouderd.


Combineren met een 200? Inderdaad niet te adviseren. Die DVS 200 is supertraag en met nog een adapter er bij (ook al is dat een DVS 1200) gaat dat nog trager worden.

Vervang ze allemaal. Die 200 is al jaren niet meer te koop en dus ook verouderd.

> Heel erg bedankt, ik zal uw advies opvolgen en de set van 3 DVS 1200 kopen. Met vriendelijke groet, Nel


Goedemiddag ik heb al 3 van deze 1200 adapters kan ik er nog een losse 4 de er bij kopen want ik heb 3 tv’s 

en zo ja hoe moet ik dat bestellen kan namelijk geen losse meer bestellen op jullie site

mvg alice


3 is het maximale.  Met  meer gaat u zeker storingen krijgen.


3 is het maximale.  Met  meer gaat u zeker storingen krijgen.

Pertinente onzin.

 


@Macabeus inderdaad.ik had moeten schrijven;  vrijwel zeker storingen krijgen


@Aliceangenita schreef:

Goedemiddag ik heb al 3 van deze 1200 adapters kan ik er nog een losse 4 de er bij kopen want ik heb 3 tv’s 

en zo ja hoe moet ik dat bestellen kan namelijk geen losse meer bestellen op jullie site

Wel hoor: ééntje.


@Macabeus inderdaad.ik had moeten schrijven;  vrijwel zeker storingen krijgen

Vrijwel zeker wederom pertinente onzin.

 

Je haat tegen die dingen zit kennelijk erg diep want overal in ieder onderwerp over DVS moet en zal jij ze afkraken.

Geef ons anders eens informatie uit eigen kennis die de fabrikant en niemand anders weten.

 

Als 3 goed werken werken is de kans dat 4 goed werken bovengemiddeld goed te noemen.

 


@Macabeus we denken er blijkbaar zeer verschillend over en dat mag toch? ik heb al zoveel problemen voorbij zien komen die werden opgelost door het vervangen van de draadloze verbindingsets door een kabel. Mijn mening is dat je data gewoon niet probleemloos via een kabel kan versturen. Als dat goed zou werken hadden we geen utp kabels nodig gehad. Ik ben er echt van overtuigd dat iedereen een probleemloos netwerk kan hebben als het er uitziet zoals er standaard onder mijn berichten staat.


En heb je er zelf al eens problemen mee gehad?

Ermee gewerkt?

Veel netwerkervaring van jezelf of allemaal dingen gehoord en gelezen?