Skip to main content

Goedenavond,

 

17 januari 2019 heb ik 3 stuks DVS 1200 aangeschaft, daar de oude 200 serie te oud was voor updates die volgens KPN noodzakelijk waren.

Sinds 18.00 uur vanavond branden op alle DVS-en het lampje rood, daarvoor geen enkel probleem onder vonden. Ik heb ze alle 3 geprobeerd te koppelen (volgens de procedure op de site van KPN, 3 sec reset knop indrukken etc). 2 werken weer naar behoren, 1 DVS blijft rood branden. Ook na de reset knop 14sec ingedrukt houden blijft het lampje rood branden. Wederom geprobeerd opnieuw te koppelen → hetzelfde resultaat. Geprobeerd met 1 andere DVS, geen verbetering. Defecte DVS rechtstreeks op modem aangesloten, geen positief resultaat. Software update uitgevoerd, DVS bevat de laatste software. Adapters 15min stroomloos weg gelegd. Vervolgens nogmaals een aantal keer geprobeerd te koppelen → geen positief resultaat.

 

Graag ontvang ik een nieuwe DVS 1200 voor de defecte.

 

Met vriendelijke groet,

Wijnand

Hoi Wijnand0311, dat was vast schrikken toen de lampjes op de adapters rood gingen branden!

Heel goed dat je in ieder geval twee weer werkend hebt gekregen. Wel zuur dat de derde het af laat weten natuurlijk. Met de 14 seconden reset ontkoppel je de adapter en is die als het goed is terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Klik de derde voor de zekerheid nog in de adapter die op het modem is aangesloten en druk daarna het resetpennetje bij beide ongeveer vijf seconden in. Verder is belangrijk dat de adapters rechtstreeks en alleen op het stopcontact zitten aangesloten om het signaal goed te kunnen doorgeven. Mocht het niet helpen en de derde hierna nog niet willen koppelen, vul dan je gegevens in je profiel in en geef hier een seintje als dat is gebeurd zodat ik je aansluiting erbij kan pakken.


Reageer