Skip to main content

Sinds gisteravond doen ineens al mijn draadloze verbindingsset het niet meer. Ze branden eerst rood, gereset op allerlei mogelijke manieren. Vandaag ruim 2 uur met KPN aan de telefoon gezeten, ook deze meneer kreeg het niet voor elkaar. Ondertussen branden ze allemaal langzaam knipperend wit. Ik heb zelf het idee dat hij niet koppelt met de experia box. Ook nieuwe kabel geprobeerd. Alle stappen die ik kon vinden heb ik al meerdere keren gedaan. Niks helpt en lukt. Iemand nog ideeën? Ondertussen ligt er een draad door mijn huis. Daarvoor heb ik natuurlijk niet al dat geld uitgegeven. 

Dag @D de Wolff het lijkt er op dat jouw electriciteitsnetwerk niet meer geschikt is voor draadloze verbindingsets.  Op de site van Devolo staat de devolocockpit waarmee je de draadloze verbindingssets kan beheren en eventueel updaten. Wellicht dat daar de oplossing is.


Ik heb de verbindingsets weten te koppelen via Devolo aan elkaar. Alles brandde wit. Echter nog steeds geen signaal. Lijkt alsof hij nog steeds niet gekoppeld is aan de experia box. Nog tips? De standaard dingen werken niet en ze zijn helemaal geüpdatet (dat waren ze al).


@Joep1965