Skip to main content

Goedemorgen,

Een nieuwe set DVS1200 gekocht omdat 1x DSV650 rood bleef branden, ook na reset.

Nu werkte de DSV1200 wel op de TV maar boven niet, weer gereset maar nu brandt in de meterkast de DVS1200 ook met een rood lichtje, hoe kunnen wij dit oplossen

 

Gr

Erna

Hoi Lena en welkom op het forum! Als het lampje rood brandt betekent dit dat de adapter geen goede verbinding heeft met de andere adapter. Zou je ze opnieuw willen koppelen? Onder stap 2 op de pagina voor problemen met Draadloze Verbinsingsset 1200 vind je hoe je dit doet. Het makkelijkste is om beide adapters in een stekkerdoos te plaatsen wanneer je ze opnieuw koppelt. 

Mocht dit niet helpen, heb je dan toevallig kerstverlichting in huis? Die is rond deze tijd van het jaar namelijk de grootste boosdoener wanneer het om problemen met de draadloze verbindingsset gaat. Mocht je kerstverlichting in huis hebben, wil je deze dan uit het stopcontact halen en kijken hoe het dan gaat? Ik hoor je bevindingen graag! 


Hallo Sanne, 

Ik begreep al dat ze niet goed gekoppeld zijn maar het betreft de dvs 1200 die direct na de experia box zit in de meterkast, die is rood? Moet deze dan ook op een bepaalde manier gekoppeld worden? Bij onze tv is er ook 1 en bij de tv boven. 


Heb je de link gezien die @Sanne_M heeft gegeven? 


Hoi @Lena Gerdina .  Is het gelukt om alles weer aan de praat te krijgen.

Het is belangrijk dat zo'n dvs als enige in een stopcontact zit. Daarmee voorkom je potentiële storing.


Goedeavond Erwin, 

Het signaal was eerst prima maar opeens werkte 1 dvs650 niet meer. Het koppelen lukt niet, we hebben een kabel gelegd, en sturen de set met dvs1200 retour. 

Gr Erna

 


Helemaal goed. Dank voor de update, Erna. Jammer dat het niet lukte maar ik ben blij dat een kabel tot de mogelijkheden behoorde. 

Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!