Skip to main content
Goedenavond,



Sinds een paar maanden maak ik voor mijn tv boven gebruik van de DVS 1200.

Deze heeft tot 2 weken terug goed gewerkt. Sinds 2 weken blijven op beide adapters het lampje rood branden. Ik heb de experia modem al opnieuw opgestart, beide adapters gereset om opnieuw te koppelen, geprobeerd om ze te updaten, maar de software kan geen verbinding maken met de adapters. Wat ik ook doe, de lampjes blijven rood branden. Er is verder in huis niks veranderd waarop de adapters zouden kunnen storen.

Is er iets wat ik nog kan proberen?

Miss raar dat ik dit vraag.

maar mijn buren hebben aquariums geplaatst.

zou dit evt oorzaak kunnen zijn dan ??


@Michelvanc Zou zomaar kunnen, indirect staat het stroomnetwerk met iedereen in verbinding, je kan er eigenlijk niet achter komen wat jou verbinding verstoord buitenshuis, je zou dan de buren moeten vragen om alles uit te schakelen en dan 1 voor 1 alles weer inschakelen tot je de verstoring tegenkomt, en dit kan zomaar een paar uur of dagen duren voordat het mis gaat.


@Doornekamp33 

ahhh oké 

bedankt voor de tip.

ga dan dat maar eens proberen 


DVS 1200 branden wit, TOT ik er een netwerkkabel in steek. op TV de melding dat ik mijn netwerkkabel moet nakijken. Als ik de DVS 1200 vervang door een netwerkkabel van het modem dwars door het huis, dan werkt de tv prima.

Vorige week deden de 3 DVS1200 kastjes het nog prima. 

Reeds geprobeerd de 3 DVS1200 kastjes te resetten, maar het blijft het zelfde doen.

 

groetjes Qillis