Skip to main content

Dvd 1200 werkt niet ivm zonnepanelen, hoe dit op te lossen

Hoi @Reesink 
Bedraad aansluiten is de beste oplossing.
Het is misschien even wat werk maar het scheelt je een hoop ergenis en je snelheid is waarschijnlijk ook hoger.
Nu zit je denk ik niet te wachten op zo'n antwoord, zou je de Devolo eens in een ander stopcontact willen proberen van een andere groep?
Dat zou wel kunnen helpen.


Zie topic: https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/problemen-met-dvs-en-zonnepanelen-482567

 

Andere groep zal weinig helpen, andere fase (als je 3 fases hebt) misschien wel, kabel is eigenlijk gewoon de beste oplossing. En ik vind dat je de leverancier best mag aanspreken op de (vermoedelijk inferieure chinese meuk) installatie, die hoort niet te storen!


Dvd 1200 werkt niet ivm zonnepanelen, hoe dit op te lossen

Doet de DVS 1200 het wel 's avonds als het donker is en de omvormer van de zonnepanelen dus uit staat?


​Hey @Reesink , welkom op het forum van KPN. Hier helpt de community van KPN je graag met het beantwoorden van je vragen :)

Zo te lezen zijn er al leden hier actief om jou te helpen. Heb je bovenstaande post nog gelezen? We horen graag van je! 


Hey @Reesink, we hebben helaas geen bericht meer van je gehad. Jammer. Ik neem aan dat je met de informatie die je hier hebt ontvangen bent geholpen. 

Toch nog vragen? Stel ze hier gerust. De community helpt je graag :) 


Zal wel bedraad aansluiten worden dan...


Dat is wel het aller beste, @Reesink. Ik kan dat alleen maar aanmoedigen. Hiermee heb je het beste signaal en beeld kwaliteit  :) 


Reageer