Skip to main content

Een monteur van KPN heeft vrijdagmiddag glasvezel aangesloten. Sindsdien werkt de DVS niet meer. Bij beide DVS brandt het lampje continue rood. Hierdoor werken mijn experia box en wifi versterker boven niet meer. Het volgende heb ik al geprobeerd, zonder resultaat:

  • DVS resettenĀ 
  • Overal de stekker uit en terug aan
  • De KPN online tool gebruikt om mijn internet en experia box te checken en te verbeteren
  • Nieuwe ethernet kabel tussen de experiabox en de DVS

Iemand een idee?

Is de dvs misschien in een ander stopcontact gestoken? Is er een andere stekkerĀ in de dvs gestoken? Of zijn andere stekkers in de meterkast in een ander stopcontact gestoken? De stekker van het glasvezelmodem is er uiteraard bijgekomen zeker? Wat doet de dvs als je die er weer uit trekt?


Nee beide DVS zitten nog in hetzelfde stopcontact. Beneden loopt er vanuit de DVS een snoer naar een stekkerblok. In dit stekkerblok zit en zat mijn Experiabox en nu dus ook de glasvezelmodem


Nee beide DVS zitten nog in hetzelfde stopcontact. Beneden loopt er vanuit de DVS een snoer naar een stekkerblok. In dit stekkerblok zit en zat mijn Experiabox en nu dus ook de glasvezelmodem

Als je de stekker van het glasvezelmodem er weer uit trekt?


Heb de experiabox en de glasvezelmodem in een ander stopcontact gestoken en beide DVS gereset. Alles werkt weer, thx voor de hulp!