Skip to main content
Beantwoord

DVS 1200 werkt niet optimaal, maar kan eigenlijk geen kabels trekken

  • January 14, 2021
  • 10 reacties
  • 303 keer bekeken

mijn experiabox zit in de meterkast en tv ontvanger in huiskamer, nu wil ik bedraad aansluiten omdat ik veel storingen heb met de draadloze verbindingsset, heel irritant om drie keer op een avond je tv te resetten.

probleem is alleen dat ik dan een kabel door halve huis moet leggen over de vloer en dat is niet te doen, wel nog een kabelaansluiting in de woonkamer maar aan de andere kant van de woonkamer en ook hier zit ik dan met kabel over de vloer wat niet kan.

 

hoe los ik dit op zonder dat ik van provider moet wisselen.

Beste antwoord door Safari

Is uw DVS 1200 verbindingsset wel voorzien van de de laaste software?

Dit kunt u controleren met de devolo cockpit .

Kijk hier voor op: www.devolocockpit.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 21, 2021

Goedemiddag @Roleclu en welkom op het KPN Forum :)

 

Mooi om te zien dat je ons via deze weg hebt gevonden en je probleem kenbaar maakt! Welk type draadloze verbindingsset heb je op dit moment in gebruik? Mocht je nog gebruik maken van de DVS 200 dan zou ik je willen adviseren om deze te vervangen. Tegenwoordig verkopen we de DVS 1200 en deze heeft een stuk meer vermogen dan de oudere types waarmee de kans op verstoringen in principe kleiner zou moeten worden. Mocht je al gebruik maken van een nieuwer type dan is de enige andere optie om toch die kabel te trekken, andere opties zijn er simpelweg niet :( Ook bij andere providers ben ik bang dat je tegen hetzelfde probleem aan gaat lopen.


  • Auteur
  • Topper
  • January 21, 2021

Dank voor de reactie en ik heb inderdaad de 1200 al,dus moet ik het er mee doen dus.


  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 22, 2021

Is uw DVS 1200 verbindingsset wel voorzien van de de laaste software?

Dit kunt u controleren met de devolo cockpit .

Kijk hier voor op: www.devolocockpit.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit

 


  • Auteur
  • Topper
  • January 22, 2021

Dank je, ikga het controleren


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 24, 2021

Top en ik ben heel erg benieuwd nog naar je bevindingen @Roleclu !


  • Deelnemer
  • January 24, 2021

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :grinning:  JanZ-!

 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 28, 2021

Hoi @Roleclu , wat is op dit moment de stand van zaken?


  • Auteur
  • Topper
  • February 13, 2021

Nou is nog steeds ellende.ik zet mijn ontvanger aan en de tv en enige wat ik hoor is het geluid, beeld is er niet, dan start ik opnieuw  op na resetten en dan doet hij het weer,.

is zo irritant.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 13, 2021

Zolang je geen kabel trekt zal het probleem blijven bij welke provider dan ook.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Jammer om dit te lezen, @Roleclu! Ik denk inderdaad dat kabels trekken toch de beste optie is. Daarnaast kan je evt. gebruik maken van de Smart tv app. Hierbij heb je echter niet alle mogelijkheden/dezelfde kwaliteit als bij het gebruik van de ontvanger.Â