Skip to main content

Onze DVS 1200 tv verbindingssets doen het opeens sinds gisteravond 20 oktober 2020 niet meer.

Ik heb al geprobeerd te resetten maar het lampje blijft rood op alle 3 de verbindingssets.

Daarna met zijn 3en in een ander stopcontact gestopt en daar weer gereset maar blijft een rood lampje.  Na een tijd in het stopcontact gezeten te hebben met zijn 3en ging er wel een wit lampje knipperen maar het was niet een wit lampje zonder knipperen. Zodra ik de sets weer uit elkaar heb gehaald en op hun eigen plek, alle lampjes weer rood!

Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen, geen contact kunnen krijgen, en via de chat (47 wachtenden voor mij!) ook geen contact.…

Hoe kan dit opgelost worden???

Welkom op het forum @JNE H. Als ik jouw gegevens erbij pak en de aansluiting opzoek zie ik dat je al contact hebt gehad met de klantenservice. Kun je nu weer normaal tv kijken inmiddels? Zo niet dan kun moet het op te lossen zijn met de servicepagina voor storingen met devolo's. 


Ja ik ben naar de KPN winkel gegaan omdat ik maar moeilijk contact kreeg via de telefoon, chat of hier op het forum.

Dus heb het inderdaad zelf afgehandeld.