Skip to main content

Nauwkeurig de aanwijzingen op de site opgevolgd om de storing van de draadloze verbindingsset op te lossen. Helaas bij de beide sets blijven de lampjes rood. Vorig jaar is door de KPN monteur alles geïnstalleerd. Hoe nu verder????

Hallo @JosSlui , je zou bij Devolo het hulpprogramma ‘Cockpit’ eens kunnen downloaden, als je dan een Devolo rechtstreeks op een pc aansluit kun je de Devolo benaderen en uitlezen/aanpassen/resetten/updaten enz.

Succes.


Dank je wel voor je reactie. Toch maar KPN gebeld. Gezamenlijk alles getest. Software was up to date. Helaas. Morgen naar de KPN winkel voor het omruilen van de verbindingssets. Valt nog onder garantie. 


Goedemiddag @JosSlui en welkom op het Forum 🙂 Fijn om te lezen dat de verbindingsset nog onder de garantie valt en dat ze je om kunt ruilen in de winkel. Ik ga er vanuit dat de problemen daarmee zijn verholpen!


Alles draait weer als een tierelier met de  nieuwe verbindingsset. Dank voor de hulp.


sinds 3 dagen hier zelfde euvel… boven 3 x DVS 1200 die niet meer willen koppelen. Gisteravond uur mee bezig geweest, op laatst telefonisch contact gehad met kpn. lampje brandt rood, beneden in stopcontact, opnieuw koppelen. dan branden ze wit…. tijdelijk… dan “knipperen “ze langzaam wit. Wanneer ik ze boven in de slaapkamers weer aan wil sluiten branden ze weer rood.. foutcode 143 zichtbaar . 

En het is begonnen met 1 dvs die tijdens tv kijken de foutcode 143 gaf. Na opnieuw willen koppelen weigeren dus ook de andere 2 van boven dienst… Heb ook al de software update geprobeerd maar zouden up to date zijn. Wifi is boven al pet.. ik sta open voor opties en oplossingen ( en onze pubers ook)


Je doet er verstandig aan om een kabel naar boven te trekken. Het is veel werk maar succes gegarandeerd. De Devolo's kunnen goed werken maar zodra er enige ruis op het electriciteitsnetwerk is heb je een probleem.  Een slecht werkende ledlamp of dimmer kan al problemen geven. 


Reageer