Skip to main content

Beste kpn.

 

Heb 2 sets dsv200 maar krijg met geen énkele meer de boel aan de gang. Alles al geprobeerd te koppelen resetten enz. Kunnen jullie een nieuw set opsturen om te proberen of het dan opgelost is?

 

Alvast bedankt 

 

Mvg johmar

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ga er maar van uit dat er geen nieuwe worden opgestuurd.  Je hebt ze namelijk ooit zelf gekocht! Overweeg kabels te trekken dan ben je van al dit soort problemen af.


Beste kpn.

 

Heb 2 sets dsv200 maar krijg met geen énkele meer de boel aan de gang. Alles al geprobeerd te koppelen resetten enz. Kunnen jullie een nieuw set opsturen om te proberen of het dan opgelost is?

 

Alvast bedankt 

 

Mvg johmar

Hallo @Johmar , op de website van Devolo kun je een hulpprogramma genaamd Cockpit downloaden waarmee je de DVS200 kunt benaderen en misschien herstellen.

Succes.

 


Hoi @Johmar zoals @Joep1965  beschrijft vallen deze adapters helaas niet meer onder de garantie en heb je ze destijds aangeschaft. Ik kan ze dus helaas niet gratis vervangen.
De software die @JanD noemt kan vaak nog wel een heel eind helpen om de adapters aan het werk te krijgen. Je kunt deze hier vinden: https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


toevoeging: Op de achterkant van de dvs staat een code. Deze code kun je via de cockpit toevoegen met de knop linksonder in de cockpit.

Ik zou in deze tijd van hd en 4k netflix een dvs1200 setje overwegen. 2 stuks in de kpn webshop kosten 80 euro

 


toevoeging: Op de achterkant van de dvs staat een code. Deze code kun je via de cockpit toevoegen met de knop linksonder in de cockpit.

Ik zou in deze tijd van hd en 4k netflix een dvs1200 setje overwegen. 2 stuks in de kpn webshop kosten 80 euro

 

Goede tip!