Skip to main content
Beantwoord

DVS 200

• February 23, 2020
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Beste kpn.

Heb 2 sets dsv200 maar krijg met geen énkele meer de boel aan de gang. Alles al geprobeerd te koppelen resetten enz. Kunnen jullie een nieuw set opsturen om te proberen of het dan opgelost is?

Alvast bedankt 

Mvg johmar

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Johmar zoals @Joep1965  beschrijft vallen deze adapters helaas niet meer onder de garantie en heb je ze destijds aangeschaft. Ik kan ze dus helaas niet gratis vervangen.
De software die @JanD noemt kan vaak nog wel een heel eind helpen om de adapters aan het werk te krijgen. Je kunt deze hier vinden: https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 23, 2020

Ga er maar van uit dat er geen nieuwe worden opgestuurd.  Je hebt ze namelijk ooit zelf gekocht! Overweeg kabels te trekken dan ben je van al dit soort problemen af.

• February 23, 2020

Beste kpn.

Heb 2 sets dsv200 maar krijg met geen énkele meer de boel aan de gang. Alles al geprobeerd te koppelen resetten enz. Kunnen jullie een nieuw set opsturen om te proberen of het dan opgelost is?

Alvast bedankt 

Mvg johmar

Hallo @Johmar , op de website van Devolo kun je een hulpprogramma genaamd Cockpit downloaden waarmee je de DVS200 kunt benaderen en misschien herstellen.

Succes.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2020

Hoi @Johmar zoals @Joep1965  beschrijft vallen deze adapters helaas niet meer onder de garantie en heb je ze destijds aangeschaft. Ik kan ze dus helaas niet gratis vervangen.
De software die @JanD noemt kan vaak nog wel een heel eind helpen om de adapters aan het werk te krijgen. Je kunt deze hier vinden: https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • February 26, 2020

toevoeging: Op de achterkant van de dvs staat een code. Deze code kun je via de cockpit toevoegen met de knop linksonder in de cockpit.

Ik zou in deze tijd van hd en 4k netflix een dvs1200 setje overwegen. 2 stuks in de kpn webshop kosten 80 euro

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

toevoeging: Op de achterkant van de dvs staat een code. Deze code kun je via de cockpit toevoegen met de knop linksonder in de cockpit.

Ik zou in deze tijd van hd en 4k netflix een dvs1200 setje overwegen. 2 stuks in de kpn webshop kosten 80 euro

Goede tip!