Skip to main content

Ik heb de 2de TV  en daarmee de DVS200 verplaatst. Dat leek even zonder problemen te werken maar na een uurtje viel de verbinding tussen de draadloze ontvangers uit. Ik heb een poging gedaan om de apparaten weer te koppelen (in elkaar zetten, resetten etc.) maar de lampjes van de huisjes gaan niet meer branden. Het resetten zelf werkt ook maar op één ontvanger. Bij de andere gaat het stroom lampje niet knipperen. Is hier nog iets aan te doen of moeten de ontvangers vervangen worden?

Hallo @Lucas007 , de 200's zijn museum-waardig, maar via de ‘cockpitsoftware’ die bij Devolo te downloaden is, valt er misschien nog iets te redden.

Het beste en stabielste is een bekabelde verbinding, anders een nieuwe set aanschaffen, is nu de 1200 om in KPN-termen te blijven.

Succes.

 


Goedemiddag @Lucas007 en welkom hier op het KPN Forum!

 

Ik zie dat @JanD je vraag eigenlijk al heeft beantwoord en ik kan daar niet zoveel meer aan toevoegen. Hopelijk biedt de Devolo Cockpit soelaas. Laat je het ons weten mochten we nog iets voor je kunnen betekenen?


Hoi @Lucas007 , heb je nog iets gehad aan de Devolo Cockpit?


Nee, natuurlijk niet. U denkt toch zeker niet dat ik een defect apparaat op mijn PC ga aansluiten. Dat is mi. vragen om nog meer problemen. Die draadloze ontvangers liggen de kliko.Ziggo is gelukkig wel klantvriendelijk. Fijne dag.


De draadloze verbindingsets in de kliko gooien is inderdaad het beste wat je kon doen. Dat is de enige goeie plek. Overigens geldt dat ook als je een aansluiting hebt van ziggo.


Nee, natuurlijk niet. U denkt toch zeker niet dat ik een defect apparaat op mijn PC ga aansluiten. Dat is mi. vragen om nog meer problemen. Die draadloze ontvangers liggen de kliko.Ziggo is gelukkig wel klantvriendelijk. Fijne dag.

Baat het niet dan schaadt het niet @Lucas007 . Maar deze hele kwestie heeft verder niks van doen met 'klantvriendelijk' zijn, jammer dat je er wel op die manier instaat. Een draadloze verbindingsset schaf je altijd zelf aan en het is techniek dat niet het eeuwige leven heeft. Op een gegeven moment is het spul nu eenmaal aan vervanging toe en dat staat dus echt los van wel of niet klantvriendelijk zijn. Ik begrijp dat je inmiddels bent overgestapt en ga het topic dan ook sluiten!