Skip to main content

Wij hebben momenteel de DVS200. Ik zag vandaag dat er inmiddels een model DVS1200 bestaat. Wat is het voordeel van een DVS1200 t.o.v. een DVS200?

Ik zag dit omdat ik klachten heb over de nieuwe TVGids van KPN. Deze is sinds de nieuwe lay-out super traag geworden. Wellicht ligt dit aan het feit dat ik twee “oude” DVS200 heb.

*Admin: afgesplitst

Dat de tv gids traag is komt waarschijnlijk niet door uw dvs. Een trage tv gids hebben momenteel heel veel mensen, en dat heeft niets met de dvs te maken.


Dat heb ik inmiddels ook gezien. Hopelijk komen er bij KPN nu zoveel klachten over de trage TVGids dat zij daar iets aan gaan doen. Verder ben ik eigenlijk ook op zoek welke meerwaarde het heeft om 2 onze DVS200 te vervangen door DVS1200.

Maar bedankt voor uw reactie.

 


Eigenlijk moet u zo sowieso niet gebruiken maar de 1200 is wat sneller en kan iets beter met ledlampen overweg. Maar ze blijven erg gevoelig voor "ruis”op het electriciteitsnetwerk.


Dat heb ik inmiddels ook gezien. Hopelijk komen er bij KPN nu zoveel klachten over de trage TVGids dat zij daar iets aan gaan doen. Verder ben ik eigenlijk ook op zoek welke meerwaarde het heeft om 2 onze DVS200 te vervangen door DVS1200.

Maar bedankt voor uw reactie.

 

Hallo @Sjaak48 , als jouw DVS200 gewoon goed werkt hoef je niets te vervangen. De DVS1200 heeft recentere techniek en heeft een hogere doorvoersnelheid, de werkelijk te behalen snelheid is afhankelijk van de kwaliteit van je eigen elektriciteitsnetwerk.

 


Als het nu gewoon werkt: niets doen. Tenzij u geld teveel hebt, dan is nieuwe dvs-en kopen een mooie manier om er vanaf te komen.


@JanD en @Nick83 Bedankt voor jullie reactie. De huidige 2 DVS200 werken m.i. prima. Geen klachten. Ik houd het dus bij deze 2.