Skip to main content

Sinds deze week steeds een haperend beeld op de tv. Het middelste lampje van de adapter brand rood. Al geprobeerd de stekkers eruit te halen maar blijft problemen geven. Kan het zijn dat mijn adapter aan vervanging toe is? Is denk ik al enige tijd geleden dat ik nieuwe heb gehad?

Wie kan mij helpen? 

Groetjes, 

Krista 

Die moet u dan zelf kopen. Kosten ongeveer 80 euro voor 2. Een kabel is goedkoper en veel beter.


Welke heb je?DVS200, DVS200+ of DVS650?

Kan je eens een foto maken van beide?Ik ben benieuwd of ze wel goed aangesloten zijn.


 


Ok, de DVS200 dus.

Kan je een foto maken terwijl ze beide in het stopcontact zitten op de manier hoe jij dat doet?Er mag namelijk niks in het stopcontact ernaast zitten en de stekkers mogen niet in een verlengsnoer zitten.


Hij brand niet de hele tijd rood, staat nu weer op groen. Beide adapters zitten alleen in het stopcontact. 

 


Aan de tv kant zit die dus op dezelfde manier?


Ja dat klopt 


Ok,dat zit dus goed.

Je zou nog de DVS opnieuw kunnen koppelen.

Zie hier:

Volg de onderstaande stappen om ze te koppelen:

  • Haal bij beide DVS adapters de ethernetkabel er voorzichtig uit.

  • Haal beide DVS adapters uit het stopcontact.

  • Druk de DVS adapters op elkaar zoals hieronder afgebeeld. Het maakt niet uit welke boven of onder zit.

  • Plaats de gecombineerde DVS adapters in een stopcontact.

  • Druk bij één van de DVS adapters het reset knopje in. Doe dit 3 tot 5 seconden en laat dan weer los. Het ‘power’ lampje gaat nu knipperen.
  • Druk nu ook de resetknop van de andere DVS adapter in voor 3 tot 5 seconden. Ook bij deze adapter gaat het ‘power’ lampje knipperen.

Na maximaal 2 minuten gaan de middelste lampjes (huisjes) continu branden.

 

Draadloze verbindingset koppelen

 

Reset knopje onderkant

Ik ga kijken of dit werkt. Alvast bedankt! 😃


Ik ga kijken of dit werkt. Alvast bedankt! 😃

 

Ok, laat maar weten😉


Heeft het opnieuw koppelen nog geholpen @Krista39 ?


Het gaat wel beter maar hij blijft af en toe haperen. Wat zou ik nog meer kunnen doen? Groetjes, Krista 


Je zou een DVS1200 kunnen kopen, maar garanties dat die wel goed werkt heb je niet.

Via superwifi is ook nog een optie, die kan je via de wifimanager vaak met korting kopen.


Het probleem is opgelost, ik heb de telefoonkabel vervangen en nu doet hij het weer! 😃


Ik denk dat je de ethernet kabel bedoeld, maar fijn dat het weer werkt👍