Skip to main content

Waar kan ik een MT:2360 draadloos adapter aankomen? 

Hallo @MT-2360,

Welke ontvanger heb je op dit moment? Zie aan de onderkant van de TV ontvanger. Maakt het wat makkelijker zoeken. Vul ook alvast je forumprofiel aan met je gegevens (alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. ) Dan ruilen ze gratis je defecte adapter om. 

 

Edit :

Zat met mijn hoofd in de tv stroomadapters, bovenstaande niet van toepassing.


Die kastjes zijn al lang niet meer te koop. Enkel via marktplaats en rommelmarkten te vinden. 

Je kunt dan beter gewoon een nieuwe DVS1200 set aanschaffen of via bol.com / marktplaats etc een goedkopere (zonder support van KPN) TP-Link powerline set halen. 


De MT 2360 is de oude DVS 200. Die zijn idd niet meer nieuw te krijgen. Mss op marktplaats.

Maar beter is de héle set te vervangen. Bij voorkeur door utp bekabeling maar anders een nieuwe DVS 1200.

Eén 1200 adapter toevoegen aan een set met verder de veel tragere 200 heeft m.i. niet veel nut. Kan wel.

Het betreft hier powerline adapters @ChrisWissink . Die zijn niet gratis ook.


Oeps @PeterG, ik zat mijn hoofd echt bij de adapters van de ontvangers. Thanks voor de heads up! 🙂.


Hi @MT-2360, ik zie dat je al een paar tips gekregen hebt, ik hoop dat je er hiermee uit gekomen bent. Mocht je nog vragen hebben, trek dan gerust aan de bel.


Heel erg bedank voor jullie antwoordden en oplossing.:sunglasses:


Installeer de Devolo dashboard functie. Daarmee kan je simpel de geplaatste DVS koppelen door middel van het systeem id nr. Fluitje van een cent ten opzichte van eindeloos koppelen met de reset knoppen. Je kan ook updaten en terugzetten naar de fabrieksconfiguratie.