Skip to main content

Ik heb zelfde probleem! 
al die tijd gewerkt en in 1x niet meer

80 duzend keer al geprobeerd te verbinden met elkaar, alle stopcontacten gebruikt enz 

ze blijven allereerst rood branden (niet knipperend!!) 

Software update… euh ja… hoe dan? Met de huidige laptops en tablets. Onder ethernet aansluitingen? 
 

help, want het is super irritant. Ik kan nu niet boven werken! 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Oh ja.. voordat ik standaard antwoord krijg: alle instructie handleidingen gevolgd, stopcontacten zijn vaste, verder leeg en op verschillende stopcontacten geprobeerd.

 

gezien alle forum vragen over dvs 1200: wellicht een standaard probleem waardoor een oplossing intussen mogelijk is?


Hoi @AvG2, welkom op ons forum!
Je had onze kennisbankartikelen al gezien?

Dat het lampje rood brandt kan eigenlijk alleen betekenen dat ze geen goede onderlinge verbinding hebben. Iets op je lichtnet stoort met deze verbinding.
In de topics hierboven staan wat tips om deze verbinding te verbeteren maar als het ook daarmee niet lukt is het enige alternatief een fysieke kabel te gaan gebruiken.


Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Een DVS is eigenlijk een onding.

Ze verbruiken heel erg veel energie en door de steeds grotere verstoring op het 230 volt netwerk werken ze vooral met IPTV steeds slechter. 

 

Vaste UTP kabel is altijd het beste.

 

Of het nieuwe KPN TV+ abonnement, dan krijg je de DIW7022 en die werkt ook via WIFI

Zitten helaas nog wel wat kinderziektes in.