Skip to main content

Mijn DVS ploft letterlijk in eens uit en doet het nu niet meer , wat nu ????

Hallo @vonne77,

Doen ze helemaal niks meer? Geen lampje en resetten werkt ook niet? Aangezien het jouw eigendom is en je hebt de DVS korter dan 2 jaar dan mag je ze onder garantie om laten ruilen. Als ze ouder zijn dan 2 jaar dan zit er niks anders op dan nieuwe kopen als ze helemaal defect zijn. 


Hi Vonne, welkom op het forum. 

Op die apparaten heb je een garantie van 2 jaar, dus hopelijk valt dit nog binnen die garantie. Anders ben ik bang dat er een nieuwe DVS aangeschaft zal moeten worden. Heb je een idee hoe oud de DVS is? 

 


@vonne77, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hoe kom je er achter of je nog garantie hebt op de stekkers?


Hoe kom je er achter of je nog garantie hebt op de stekkers?

Hallo @Joyceheo je pakt het aankoopbewijs erbij voor de aankoopdatum. Dat bewijs heb je ook nodig als je aanspraak wilt maken op evt. garantie.


Helaas heb ik die niet meer, vandaar ook een beetje mijn vraag;-). Ik had gehoopt op een andere oplossing haha. Bedankt voor het snelle antwoord Ruud.


Hi Joyce, ik kan ook even kijken of ik het kan achterhalen. Dit kan wanneer je dit via de factuur hebt betaald in de afgelopen 2 jaar. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Dank Alex, het is me al gelukt. Bedankt voor het antwoord. Fijne avond 


Dank Alex, het is me al gelukt. Bedankt voor het antwoord. Fijne avond 

Fijn om te lezen, graag gedaan uiteraard.Â