Skip to main content
ik heb het als ik een stekker in een ander stopcontact doet begint de dvs1200 rood te branden heb het bij alle stop contacten

wat kan dat zijn



admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hi Robert.



Dit is ontzettend naar. Heeft dit in het verleden wel gewerkt?



Die adapters werken via je elektriciteitsnetwerk in huis, in bepaalde gevallen gaat dat niet altijd goed. Dit kan ook komen door dimlampen die erop zijn aangesloten. Vandaar de vraag: heeft dit wel gewerkt in het verleden? Mag ik overigens ook aannemen dat je allemaal DVS 1200's hebt aangesloten?



Ik hoor graag van je.
Hoi Alex



ik heb de dvs1200 in een enkel stopcontact zitten omdat hij toen hij in een dubbel stopcontact zat begon rood begon te knipperen als ik een stekker in het stopcontact boven hem deed

maar nu als mijn vriendin haar laptop aanzet begint hij ook rood te knipperen en zodra ze hem uitzet is hij gewoon wit
Hmm. Zit die laptop aangesloten op dat stopcontact wat stroom betreft? En zo ja, wat als de laptop in een andere wordt geplaatst?
Hallo @Robert1962 , zie mijn reactie in je andere topic over hetzelfde onderwerp.

Niet zinvol 2 topics openen over zelfde onderwerp, geeft alleen maar verwarring
Hallo @Robert1962 , zie mijn reactie in je andere topic over hetzelfde onderwerp.

Niet zinvol 2 topics openen over zelfde onderwerp, geeft alleen maar verwarring




Die zag ik even over het hoofd. Laten we daar verder gaan aangezien dat topic completer is.