Skip to main content

DVS issues, service onvoloende

  • October 3, 2020
  • 8 reacties
  • 69 keer bekeken

Hallo KPN,

 

Wij hebben de zending met draadloze ontvangers van u geweigerd.

Het kan niet zo zijn dat deze ontvangers die wij van KPN huren nu eens betaald moeten worden. 

Wanneer deze niet meer functioneren zullen we samen met KPN dit probleem op moeten lossen.

 

Hiervoor heb ik 4 keer met de KPN service gebeld. Al hoewel de personen in kwestie waarschijnlijk wel hun best deden heeft dit niet geleid tot werkende draadloze verbinding. 

1e telefoontje: persoon probeerde telefonisch ons te helpen met het updaten van de firmware op de draadloze set. Dit met programmaatje die hij per mail verstrekte. Dit is helaas niet gelukt  Hij verwees ons toen naar de vestiging van the Phonehouse in Emmeloord die ons niet kon helpen. Voor dit soort problemen hebben zijn de oplossing nooit volgens hem.

2e telefoontje : Persoon zou onder garantie een nieuwe set draadloze verbindingsset sturen. Niets meer van gehoord en niet ontvangen.

3e telefoontje zou vervolgens wel deze draadloze set sturen, maar toen kwam daarbij als verrassing een rekening van EUR 115.

 

Vervolgens ben ik zelf op zoek gegaan naar een oplossing die nota bene op de site van KPN zelf vermeld stond.

Met de aanschaf van een verloopkabel heb ik de firmware kunnen updaten en vervolgens de set resetten waardoor er weer verbinding was. 

Probleem opgelost.

 

De zending met de draadloze verbindingsset heb ik dus geweigerd.

 

Kortom : Service van KPN was volstrekt onvoldoende. Personeel onvoldoende getraind.

 

Ik hoor graag uw reactie.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 3, 2020

U huurt draadloze verbindingsets van kpn???? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 3, 2020

ja zeker. Maar wel tegen EUR 0.

staat elke keer op de rekening


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 3, 2020

Heel bijzonder. Die moeten stokoud zijn.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Gert H, welkom! Begrijp ik goed dat alles inmiddels weer werkt? In dat geval goed dat je de zending niet geaccepteerd hebt. Jammer om te lezen dat het je zoveel moeite heeft gekost om de boel weer aan de praat te krijgen. Het is trouwens mogelijk dat de DVS kapot gaan. In dat geval, als ze ouder zijn dan twee jaar, zal je toch zelf nieuwe aan moeten schaffen. Dan valt het niet meer binnen de garantie. Wij verhuren deze DVS niet, dus weet je zeker dat je dit op de factuur hebt staan?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2020

Hallo Marcia,

 

Bijgaand een stukje van de rekening. Ik huur deze ontvangen (wel is waar tegen EUR 0).

Daarmee stelt KPN deze apparatuur beschikbaar en dient KNP deze zaken ook werkend te houden. 

En wel tegen 0 EURO kosten.

 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 8, 2020

Maar wat eigenlijk het allerergste is dat de KPN je gewoon helemaal geen correct advies geeft.

De medewerkers die ik aan de lijn heb gehad waren deels wel en deels niet capabel. Gewoon verkeerd advies. Ze sturen je naar de Phonehouse voor updaten firmware, maar dat doen ze daar helemaal niet.

Ze vertellen dat de medewerkers van de Phonehoude hun systeemberichten krijgen. Nou nee dus !!

 

 


Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • October 8, 2020

Ik zie daar geen DVS genoemd?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De DVS zie ik hier ook niet op staan inderdaad. Het is zeker niet correct dat je verkeerd bent geïnformeerd! Mijn collega's hadden je er zeker mee moeten helpen.