Skip to main content
Goedeavond,



1 van onze 2 dvs kastjes is kapot. Resetten werkt niet omdat het middelste rode lampje blijft branden ( ook in een ander stopcontact) Zouden wij aub een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen? Want nu kan er beneden geen televisie worden gekeken wat erg vervelend is..

ik hoor graag van u.



vriendelijke groet,

Cecile



Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

Beste @Cecilev



wat vervelend dat de DVS stuk is, vanavond zal er niemand van KPN reageren. Dan zou je toch even moeten wachten tot morgen, en ik denk dat je zelf een DVS moet kopen. Deze wordt meestal niet gratis gegeven. Klik hier om naar de webshop van KPN te gaan. Ik denk ook dat je nog een oudere versie hebt, en deze DVS 1200 zijn de nieuwste versie.
Hoi Cecile, welkom op het forum! Heel vervelend dat een van de DVS kapot lijkt te zijn. Wat je nog kunt proberen, is om de tweede adapter even in de eerste te pluggen, en dan opnieuw proberen te koppelen. Als dat ook niet lukt, en het lampje blijft rood, dan is hij inderdaad waarschijnlijk kapot.



Een draadloze verbindingsset is iets dat je zelf aanschaft. In sommige gevallen kan het zijn dat je hem hebt gekregen van ons. Maar, uiteindelijk is het iets dat je eigendom is. Dat betekent dat we ze, bij defect, alleen gratis vervangen als het binnen de garantietermijn van twee jaar valt. Mijn vraag is dan ook, hoe lang heb je deze al? Als hij ouder is dan twee jaar, dan kun je in onze webshop een nieuwe aanschaffen. Het geeft dan niet als dit een ander typenummer heeft dan je huidige. Alle versies die we hebben kunnen met elkaar overweg.



Als hij jonger is dan twee jaar, dan ga ik hier verder voor je aan de slag.


Bedankt voor je reactie. Ook dit werkte helaas niet. Ik heb deze adapter nog geen jaar. Dus ik zou graag een nieuwe toegestuurd krijgen.

Mijn gegevens staan in mijn account.



alvast bedankt!



vriendelijke groet,

Cecile
Hoi Cecile, welkom op het forum! Heel vervelend dat een van de DVS kapot lijkt te zijn. Wat je nog kunt proberen, is om de tweede adapter even in de eerste te pluggen, en dan opnieuw proberen te koppelen. Als dat ook niet lukt, en het lampje blijft rood, dan is hij inderdaad waarschijnlijk kapot.



Een draadloze verbindingsset is iets dat je zelf aanschaft. In sommige gevallen kan het zijn dat je hem hebt gekregen van ons. Maar, uiteindelijk is het iets dat je eigendom is. Dat betekent dat we ze, bij defect, alleen gratis vervangen als het binnen de garantietermijn van twee jaar valt. Mijn vraag is dan ook, hoe lang heb je deze al? Als hij ouder is dan twee jaar, dan kun je in onze webshop een nieuwe aanschaffen. Het geeft dan niet als dit een ander typenummer heeft dan je huidige. Alle versies die we hebben kunnen met elkaar overweg.



Als hij jonger is dan twee jaar, dan ga ik hier verder voor je aan de slag.






Dank je, Cecile. Ik heb bij dezen de omruil ingepland. Er wordt vrijdag een nieuwe set van twee adapters bezorgd op het servicepunt in de Bruna aan het Piazza Center. Je kunt dan daar je oude adapters inleveren (beide!) dan krijg je de nieuwe mee terug. Je krijgt nog een sms ter bevestiging met alle info.


geweldige service! Bedankt!
Goede avond,



Ik heb tot nu toe nog geen afhaal verzoek ontvangen. Wellicht is er iets niet helemaal goed gegaan?

Graag hoor ik uw reactie.



Vriendelijke groet,



Cecile
Goede avond,



Ik heb tot nu toe nog geen afhaal verzoek ontvangen. Wellicht is er iets niet helemaal goed gegaan?

Graag hoor ik uw reactie.



Vriendelijke groet,



Cecile


Dat is vervelend @Cecilev, ben je niet naar de Bruna aan de Piazza Center geweest? 🤔

Hoop dat @Erik_ morgen werkt, dan zal die hier wel een bericht achterlaten. 🙂
Ik ga het vandaag eens proberen bij de Bruna ondanks ik geen afhaalbewijs heb.

en anders laat ik het wel weten.

bedankt alvast!



groet,

Cecilr
Dat is vreemd, @Cecilev . Ik ga dit gelijk even controleren en kom er zo bij je op terug!
Het lijkt erop dat de logistieke order is uitgevallen. Ik heb hem nu opnieuw ingevoerd. Wat helaas betekent dat de nieuwe set dan pas woensdag bij de Bruna zal liggen. Je hoort vandaag nog een sms te krijgen met bevestiging, en dan woensdag een tweede sms zodra het pakje is afgeleverd.



Wil je me laten weten of je de sms vandaag ook krijgt?