Skip to main content
Hi

Ik heb al 3 dagen last van slechte tv verbinding met foutcode 303

Het huisje op de adapter is om de paar minuten rood.

Ik heb beide TV ontvanger en modum experia V9 gereset en kabels vervangen. Als nog foutcode 303. Wat kan ik nog meer doen?



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid, in juiste board verplaatst

Hallo @Sonjaa welkom.



Vervelend.

Foutcode 303 betekend inderdaad dat er geen verbinding is tussen tuner en experiabox. heb je de DVS beide in een vrij stopcontact, dus geen stekkerdozen of iets dergelijks?

Probeer de DVS eens helemaal opnieuw in te stellen, misschien dat dat helpt, want ik begrijp dat hij ooit wel goed heeft gewerkt? Misschien is er een stoorzender in de buurt gekomen, probeer alles even uit te sluiten.
Hah @Sonjaa, leuk dat je de KPN community hebt gevonden, welkom! Heb je Giant2000 zijn adviezen gelezen? Ik heb daar inhoudelijk niets aan toe te voegen. Wel ter ondersteuning dit stappenplan om: Foutcode 303 of 842 oplossen. We horen graag van je mocht je nog vragen hebben, laten weten dat het is opgelost wordt ook zeer gewaardeerd 🙂
Hallo @Sonjaa welkom.



Vervelend.

Foutcode 303 betekend inderdaad dat er geen verbinding is tussen tuner en experiabox. heb je de DVS beide in een vrij stopcontact, dus geen stekkerdozen of iets dergelijks?

Probeer de DVS eens helemaal opnieuw in te stellen, misschien dat dat helpt, want ik begrijp dat hij ooit wel goed heeft gewerkt? Misschien is er een stoorzender in de buurt gekomen, probeer alles even uit te sluiten.


@Giant2000 effe een plaatje erbij gezet. 😉
Bedankt @Dennis Schreve voor je bijdrage 🙂
Hoi @Sonjaa, we zijn wel erg benieuwd of je met hulp van onze community de foutcode hebt opgelost 🙂 Laat je het hier weten?
Het is gelukt met 3 nieuwe tv kastjes. De kastjes waren kapot
Hay @Sonjaa, wat fijn dat gelukt is. Jammer dat de oude DVS' en defect zijn. Bedankt dat je hier terugkoppeling geeft! Als je nog eens een vraag hebt, kom gerust nog eens langs op ons forum 🙂

Reageer