Skip to main content
Ik heb een DVS 2263 deze wil ik koppelen met een DVS 1200

dit lukt niet

ik heb gelezen dat je een DVS kan updaten maar niet de MT 2263
Hallo @Pierelier, welkom op het KPN forum. Als je een DVS van vóór februari 2014 hebt is er een software update voor de Draadloze Verbindingsset 200 (PLUS) beschikbaar. Deze software verbetert de kwaliteit en stabiliteit van de verbinding tussen de Draadloze Verbindingsadapters onderling. Met de apparaathulp DVS 200 plus kun je stap voor stap de juiste software updaten.



We hebben een aantal verschillende typen adapters; 200 plus, 650 en 1200. Deze zijn onderling volledig compatibel. In een gemengd netwerk maakt elke adapter verbinding met de andere adapter.



Let op, de snelheid onderling wordt bepaald door de minst snelle adapter. Voor tv-kijken is dat geen probleem. Een hd-signaal verbruikt ong. 8Mbit/s. Maar heb je een pc aangesloten via de adapter dan kan de snelheid lager zijn dan je werkelijk binnenkrijgt.
Hey @Pierelier, geen bericht meer van je gezien. Is het gelukt? 🙂
Hoi Pierelier, helaas heb ik je niet meer terug gezien. Ik neem aan dat je vraag beantwoord is. Ik sluit daarmee je topic. Mocht je toch nog problemen ervaren probeer dan de probleemoplossing in mijn eerste post 🙂

Reageer