Skip to main content

beste kpn,

regelmatig gaan de stekkers van mijn interactieve tv verbinding rood branden. Ik heb ze nu opnieuw gekoppeld maar dat kan ik bijna iedere dag doen. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat dit probleem zich dagelijks herhaalt. Uit zekerheid heb ik de kabel ook maar neergelegd anders heb ik helemaal geen tv. Vaak heb ik daar het meeste last van als ik bv op Netflix zit. Ik heb al 5 jaar interactieve tv maar ik krijg er wel genoeg van, het moet eens opgelost worden anders zoek ik een andere provider voor al mijn kpn abonnementen en mijn mobiele abonnement, want ik kan beiden opzeggen. Ik vind dit zeer vervelend en irritant. Wat ik met die stekkers ook probeer, hoe vaak ik ze opnieuw koppelt, na korte tijd komt het probleem weer terug.

groet 

PeterRotterdam.


Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

 

 

 

Wat moet KPN daar aan doen dan? Bij een andere provider zult u dezelfde problemen hebben. Dat maakt echt niets uit.

De enige die er wat aan kan doen bent u zelf: kabel leggen.


Beste Nick83,

Jouw advies is dus met een kabel te werken? Zou het ook kunnen dat de adapters niet in orde zijn? Ik ben al jaren bij jullie, maar ik vind dit niet echt een bevredigend antwoord op mijn vraag. Ik kan dan niet meer op mijn slaapkamer kijken want in mijn huurhuis kun je geen kabel doortrekken naar boven dus ben ik afhankelijk van deze adapters.

Ik snap ook niet dat als je de instructies over het koppelen van de adapters opvolgt het toch fout blijft gaan. Dan moet het daar toch aan liggen? Ik had op basis van mijn tijd bij jullie wel een efficiëntere oplossing verwacht.

Groet,

Peter Rotterdam.

 

 


@PeterRotterdam   DVS is een manier om data via het elektriciteitsnet te transporteren. Maar er zijn daarop vele storingsbronnen aanwezig. Slechte kwaliteit ledlampen, zonnepanelen, kerstverlichting zijn een paar voorbeelden. En daar moet de data “tussendoor” :nerd: .

Een DVS verbinding kan jarenlang goed werken, maar opeens is er “iets” veranderd en krijg je onoplosbare problemen. Een kabel blijft de betrouwbaarste oplossing.


Een DVS verbinding kan jarenlang goed werken, maar opeens is er “iets” veranderd en krijg je onoplosbare problemen.

Precies, en zie dan maar eens te vinden welke electrische apparaat de echte stoorzender is.

Is het de dimmer van de verlichting in de woonkamer, de nieuwe ledverlichting op de badkamer of toch de oplader van mijn nieuwe telefoon?


Beste Nick83,

Jouw advies is dus met een kabel te werken? Zou het ook kunnen dat de adapters niet in orde zijn?

Dat kan. Maar ze zijn uw eigendom. Ze zijn niet van KPN, KPN geeft ze niet in bruikleen. U zult zelf nieuwe moeten kopen als u denkt dat uw huidige stuk zijn.


@PeterRotterdam Welkom hier op ons KPN Forum! Zoals je al leest, zijn we hier op het Forum meer fan van een bekabelde verbinding van de DVS-verbinding. Als het werkt met een kabel en niet met de DVS, omdat de verbinding wegvalt of omdat je steeds moet koppelen, dan kan het een defecte DVS-set zijn, of een stoorzender op het elektriciteitsnet. Dit tweede is meestal aan de orde. Mocht je in de gelegenheid zijn om de tv of wat dan ook permanent aan te sluiten met een kabel :scream:, please doe dit dan, want je bent dan (vrijwel) forever verlost van bufferfrustratie. 


Hallo allemaal, ik heb vrijdag nieuwe adapters gekregen/gekocht maar na twee vrije rode dagen was het vanavond weer raak. Ik heb de adapters weggehaald en jullie advies overgenomen en de kabel aangesloten en nu maar hopen dat ik minder gefrustreerd voor mijn tv zit. Opvallend was echter wel dat het iedere keer begon als ik Netflix zat te kijken. 
de adapters stuur ik terug naar de KPN want ik bezit nu drie niet weekenden sets die mij 240 euro hebben gekost. Het gaat mij niet eens zozeer om het geld, maar het is een principe kwestie geworden. Je koopt iets en het functioneert niet. 
Ik ben wel blij met adviezen want jullie hebben mij in ieder geval overtuigd dat ik het beter met mijn kabel kan doen. En op mijn slaapkamer heb ik digitenne genomen en dat functioneert ook goed. 
thanks!

 


@PeterRotterdam Ik kan me de teleurstelling in het product voorstellen, maar ben opgelucht:wink:  dat een bekabelde verbinding mogelijk is! Fingers crossed dat het probleem is opgelost nu. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het dan even weten. :blush:


Hoi Lisa,

Ik vraag mij alleen nog af of ik de adapters terug kan sturen naar de KPN want iets dat ik 4 dagen geleden gekocht heb voor 80 euro is wel iets teveel van het goede. Jammer dat er wel gewezen wordt naar zaken waarover ik totaal geen controle heb, bv iets bij mijn buren. Ik blijf het wel vreemd vinden want de eerste drie jaar was er nooit iets aan de hand met de adapters, maar de laatste 2 jaar is het telkens raak. Ik waardeer jouw reactie, maar ik ben er niet opgelucht door, eerder gefrustreerd. Ik hoopte op een duidelijker antwoord en nu lijkt het alsof de schuld bij mij ligt en niet bij de KPN terwijl jullie toch deze producten leveren en ik heb gelezen dat heel wat andere mensen met hetzelfde probleem te kampen hebben. Als een product bij veel klanten tot problemen leidt, dan zou dat toch te denken moeten geven.

 

 


@PeterRotterdam Dat kan ik me voorstellen. Je kunt binnen 14 dagen de apparatuur retourneren naar ons. Heb je de apparatuur via apparatuurvoorthuis gekocht? Dan vind je daar de uitleg hoe je de kastjes terug kunt sturen. 
Betreft de DVS verbinding. Ik kan er niet meer van maken. Het werkt óf het werkt niet (voldoende). We gebruiken steeds meer slimme apparaten en hebben steeds vaker apparatuur aangesloten op het elektriciteitsnet wat schommelingen veroorzaakt. De DVS is daar (erg) gevoelig voor. 
 


Reageer