Skip to main content

Beste. 
 

Een half jaar geleden heb ik mijn abonnement bij KPN opgezegd. Dit omdat ik voor een half jaar naar het buitenland ging. Eind mei heb ik weer een nieuwe aansluiting genomen. 
Na opzegging heb ik keurig alle apparatuur retour gezonden incl. de verbindingsset met 3 stekkers en draden. Nu blijkt achteraf dat deze mijn eigendom waren. 
Omdat ik nu weer een nieuwe aansluiting heb, mis ik deze stekkers. Na veel heen en weer gebel met de klantenservice van KPN, blijkt dat ik de opgestuurde stekkers niet meer terug kan krijgen en nieuwe moet kopen.

 

Kan kpn alsnog iets voor me betekenen. Ik heb het verzendbewijs nog in mijn bezit

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Jassie1954! Welkom hier. Ik kan me voorstellen dat je graag die DVS terug wilt. 6 maanden is helaas te lang geleden om ze boven water te toveren. Wij kunnen hierin dus ook niets voor je betekenen :zipper_mouth:


Ik heb het verzendbewijs nog in mijn bezit

En helaas bewijst dat geenszins dat die stekkers daar bij zaten. Alleen dat je een pakket aan kpn gezonden hebt.
Het is wat het is.


Familie van mij is overgestapt naar Ziggo. Die dachten ook al dat ze die dvs terug moesten sturen. Dat heb ik dus weten te voorkomen. Geen dingen terug sturen waar niet om gevraagd word hé...


Als het nog het oude type DVS 200 / MT 2360 was hoef je er niet rouwig om te zijn. Die zijn zwaar verouderd (qua snelheid, verbinding tussen adapters en stroringsgevoeligheid voor invloeden op het electriciteitsnet).

Het oude type:

DVS 200 / MT 2360

 


@PeterG

Nu je ze toont, waar zitten eigenlijk die stekkertjes en draden?

Ik heb ze dus ook eens alle 3 maar bij het grof vuil gezet. De KPN monteur vroeg me of ik dat zelf wilde doen. :joy: Worden misschien de UTP kabels bedoeld die je vanaf 89 cent bijvoorbeeld bij  Allekabels kan kopen. 

https://www.allekabels.nl/netwerk/utp_kabel.html


@CorL . De UTP aansluiting zit aan de onderkant (t.o.v. de afbeelding zeg maar).