Skip to main content

Hier hetzelfde probleem 

ik kocht twee welen geleden een nieuwe dvs set bij kpn alles werkte prima 

nu wilde ik een oudere dvs vervangen met een van de nieuwe maar krijg ze niet meer gekoppeld lampje blijft rood pfff lange tijd met kpn gechat maar helaas kreeg het niet opgelost 

een nachtje de dvs eruit gelaten en weer opnieuw geprobeerd maar nee lukt niet dus weer opnieuw met kpn gechat zegt die mevrouw dan koopt u maar een nieuwe set !!!!!!

ik zeg pardon heb die pas bij jullie gekocht ongelooflijk dat ze een klant maar weer op kosten jagen betaal iedere maand bijna 100 euro aan de kpn en als je een probleem hebt word je alweer op kosten gejaagd 

ongelooflijk hoe ze bij kpn met dit soort problemen omgaan 

heb een set dvs 1200 liggen waar ik dus niks aan heb lampjes blijven rood wat ik ook probeer 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Claudia s , bij Devolo kun je een hulpprogramma downloaden genaamd Cockpit, daarmee kun je de DVS's instellen, aanpassen, resetten, updaten etc.

 


Hoi @Claudia s, welkom bij ons op het forum. Als de DVS niet willen koppelen is het lastig inderdaad. Heb je de tip van Jan, om de Devolo Cockpit te gebruiken al kunnen proberen? Lukt het daarmee om ze te koppelen?